måndag 11 april 2011

Vår Hall...

I skrivandets stund kan jag meddela att jag har en ruskig träningsvärk... Det blev 1tim & 15 min igår med en rask powerwalk & tro det eller ej men jag tog en 1 timme imorse med... Fy för vad jag har ont.. Men inte passar min bikini mig bättre för att jag gnäller... Hu hu hu hu Tänkte visa er lite bilder från vår hall idag...

Så här ser den ut när bara jag är hemma..

Liiiite mer väskor & jackor annars ;0)




Hoppas ni alla haft en underbar helg &

får en fantastisk vecka...


Kram Kram

8 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Detsamma söta du..:)
Såå fräscht & fint ni har det:)

Ha en fortsatt fin måndag
Kraam Susanne

Petra sa...

Helt galet fint.
Kram söta du.

Lily sa...

Jättefint!
Kram Lily

Mollan sa...

Supergulligt med lilla lampan och blomman :)

Änglarum sa...

Åh vad fint du har det! tänk om man hade det så jämt :) ( har lagt till dig i min blogg lista nu1 så jag ser när du gör nya inlägg! Ha en go kväll,kramiz Jessica

Malin sa...

Hej Hallå!

Härlig hatt hylla! Ja är man själv hemma så är det kul at städa och fixa fint! Men så fort barnen kommer från skolan så är allt upp & ner igen.... Ja, ja det tillhör väl vardagen i en mammas liv antar jag!

Må så gott!
Kramar MAlin

Änglarum sa...

Hej igen... Du har något att hämta hos mig :)) kramiz Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint och fräscht du har det i din hall.Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥