onsdag 13 april 2011

Nyinkomna väskor...

Som jag skrev igår har det börjat trilla in en del
väskor från underbara Charmant of Sweden...
Bla dessa två på bilden nedan, till varje väska
tillhör både ett lågt & ett kort axelband :0)


Vad gillar ni dom???
Jag tror jag är kär i båda ;0)



Hoppas allt är väl med er ??
Här är det idag hopp om vädret vilket
det inte var på hela dagen igår...

Igår talade min familj glatt
om vid middagen att det var hockey på tvn
på kvällen...
Suck & pust tänkte jag & drog på mig mannens
vattentäta fiskejacka & snörade min skor...
Det blev en powerwalk på dryga timmen vilket
resulterade att jag såg ut som en dränk svamp
när jag kom hem ;0)
Tror jag tar en paus dag idag.. ;0)

Ha det BÄST!!!

Kram Kram

11 kommentarer:

Mollan sa...

Åh, den vita väskan *dräggel,dräggel* vill jag ha :)

Agneta sa...

Snygga!
Jag är sugen på att hitta en ljus vår- och sommarväska...

bokhyllan sa...

Hockey... jag säger som du: suck och pust.

Regniga vårhälsningar!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Väskorna är uunderbara:) Är det en lång kedja också eller är det ett läderband:)

Duktiga du..trotsar vädret och promenixar..:)

Ha en skön kväll
Kraam Susanen

LOTTAS HOME sa...

Såå fina!
Här är det en till som trotsar vädret. Igår blev det PW med stavarna i ösregnet och idag en springtur. Skönt när det är gjort!
Hoppas du får en fin dag.
Kram Lotta

Anonym sa...

Jättesnygga!

Kram Lily

Anette sa...

Tack för din rara kommentar ,de värmer.
Snygga väskor !!
Kramen Anette

Anna sa...

bra med pauser ibland :)
De måste vara svårt för dig och hålla sig borta från allt snyggt som trillar in.
Kramis

Petra sa...

Vilka fina väskor.

Änglarum sa...

Hej! tack för dina fina kommentarer, som förgyller livet... väskorna är super fina.. Kramiz Jessica

Unknown sa...

Håller med, snygga väskor.
Och vad duktig du är som går ut i regnet.
Ha de gott, kram Ing-Britt