fredag 13 mars 2009

Carpe Diem...

Ja men då får man vara snabb!!
För var tar denna tid vägen??
Helg Igen!!
Hur som hellst igår kväll bakade jag
en sockerkaka ur Leilas " a piece of cake "
Gjorde det vanliga grund receptet men
tillsatte lime saft... Mmmm
Den blev uppskattad ;0)

Vill även passa på & säga ett stort Tack till alla er
som kikar in & ytterligare ett stort Tack till
alla er som lämnar en gullig kommentar...
Oj oj vad det glädjande värmer...

Önskar er alla en underbar helg & må
bästa låt vinna imorn även om jag är
kluven på vilken jag hejar högst på..
Vilken tycker ni??

Kram Cecilia

5 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Jag har inte bestämt mig iheller vem jag ska heja på....tycker att det är många bra låtar i år.

Jag ska också sätta igång och baka om en stund...för här vankas det kalas för mannen, ett vanligt enkelt kaka kalas....med måååånga kakor:)

Kram på dig/Malin

Villa Carl Larsson sa...

Japp, IKEA blev det allt.

Vad gott med kaka :) Det går alltid ner konstigt nog.

Kram

VITA NYANSER sa...

Vad gott !!! Vad fint du har gjort med tårtpapper!!! Jättefin bild. Sånt papper glömmer jag alltid att köpa, det som gör det så fint, det där lilla extra.
Jag hejade inte på årets vinnare i melodifestivalen, Sarah var min favorit. Men jag blev glad ändå. Malena är från min lilla stad, så lite seger blev det. Jag tror den kan ha chans i Moskva. När vi har skickat låtar som man tycker är bra vinner de aldrig, men nu så.... kanske!

Ha en skön söndagkväll!
Kram L-L

Inspiration i vitt sa...

Hej Cilla, så kul att du tittade in till mig med de rara orden, jag kommer gärna tillbaks till dig. Mmmm den kakan skulle sitta fint en stund till kaffe pausen.
Kramar till dig/Ingela.

Hanna sa...

Så fin kaka och underbart tårtpapper.
Hannna
blommorifonstret.blogspot.com