fredag 6 mars 2009

Ljus Party & Duschdraperi...

Fick bla detta duschdraperi av min minsting syster då jag fyllde år som
nu kommit på plats..
Tyckte mina gamla plast hänge var lite trista och slog till med nya...
Beställde dom på H&M Home...
Tyckte inte där var jätte mycket jag ville ha men föll för dessa!!!
Nä om man skall ta en dusch i sitt ljusa badrum, hade nämligen
svart draperi innan så ni må tro det blev ett hellt annat ljus..
( Tja kanske inte så positivt framför spegeln... ;0)


Draperi hängena från H&M Home...

Och nu till gårdagens ljusparty, OCH vilken god äpplekaka min
vännina S gjort.. Detta var kvällens höjd punkt!! FIKAN!!!
Tyvärr var där inget i min smak, där fanns bla en giraffljusstake
som kostade knappt 600!!!! 12 värmeljus för 95 kr! !!!
JA ni läste rätt!!
Alla priser var jätte dyra & då det inte ens föll i smak kunde
jag tyvärr inte beställa...
Jag såg sååå mycket fram emot detta party & blev så besviken!!
Nu skall jag inte vara grining, som sagt Äpplekakan var jättegod ;0)
Ha en jätte mysig helg.. Let´s Dance i kväll??
Här är vi alla bänkade 20.00 med poppisar & gottor
Kramen Cilla



7 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Tack och hoppas du också får en riktigt trevlig helg :)

Kram Josefin

StrandviksVillan sa...

Men hej på dej! Tack för hälsningen så jag hittade hit!
Vilket fint draperi! Jag har bara kollat lite snabbt i katalogen, men kommer säkert beställa nåt så småningom. Fanns ju en del snygga plädar och kuddar...
Håller med; ofta är Less is more helt rätt!

Trevlig helg till dig med!

Anonym sa...

Kan se att draperiet passar utmärkt hemma hos dig - klart snyggt och din stil :)
Ha en mysig helg du med!

HWITA DRÖMMAR sa...

Roligt att du kikade in hos mig! Tack för den gulliga kommentaren om min blogg!! Ha en skön helg! Kram M

Leamarlené sa...

Vad trevligt att du vill vara med i min utlottning. Lycka till.

Kram, Marlené

Barn & Inredning sa...

Kanon fint draperi....
Synd at´t ljusen inte var något...men vilka sagopriser...var det verkligen någon som beställde?

Kram Malin

Fröken Fräken sa...

Ja, det var lite väl saftiga priser tycker jag med. Känns ju som så att ljus ska man ju bara elda upp s a s, då vill man ju inte att de ska vara jättedyra. Tacka vet jag Ikeas ljusutbud :-)