måndag 9 mars 2009

Ny Målat...

Halloj!!
Har länge varit trött på vår hatthylla men har hela tiden
gillat knopparna & därför tyckt det varit synd att slänga..
Men sagt & gjort denna helg begav jag mig ut & köpte
vit färg & började måla...

Så här fint har vårt vardagsrum sett ut i helgen..
( Givetvis om man är igång varför skall man då
bara måla 1 sak???)
Vår gamla kökstol som stod på vinden fick även
en make over samt lite ramar ;0)


Och simsala bim.. Med lite trassel i en vas blev det en vit
stol i vardagsrummet...


Och en vit hatthylla i hallen!!! Vad tycks??
Ett stort lyft i mitt tycke... ;0)
Cilla (Målare ;0)








7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad fin hatthyllan blev när den blev vit!
Tack för kommentaren hos mig, den värmde!
Jag har också varit på sådana där ljuspartyn och köpte ljus som jag sedan inte klarar av att tända för att de luktar så. Himla bra affär med andra ord!:)
Kram

Barn & Inredning sa...

Det blev hur fint som helst!! Tänk vad vit färg kan göra mycket...det blir som en helt annan möbel.

Åååå blev så sugen på att fixa...men har förtillfället så himmla mycket att göra om dagarna...

Kram MAlin

VITA NYANSER sa...

Den blev ju jättefiiiin! Kan tänka mig att det var lite pickligt att måla i facken, men den blev jättebra! Ha en skön dag! Kram L-L

Vårt lilla hem sa...

Wow vilken skillnad!! VIt färg åär ju underbart, vad skulle vi göra utan?! :)

Hyllan är ju så fin så tur att du sparade den och målade istället.

Ha en skön kväll!

Kram, Jenny

Bygatan sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig!

Visst är det bra med vit färg;-))
Det blev hur fint som helst!

Kram Lena

Fröken Fräken sa...

Det här ser ut som när jag målar! Vardagsrummet får agera målarverkstad, och så passar man på att måla allt möjligt när man ändå håller på. HAtthyllan särskilt blev jättefin!

Millas hem sa...

Hej!

Tack för att du kikade in hos mig!

Tycker att det var helt rätt att måla hatthyllan...mycket finare vit! Håller med dig om de fina krokarna!

Kram Camilla