tisdag 17 mars 2009

Home MakeOver Done...

Bilden ovan är tagen innan besöket på ByggMax!!

Tadaaaa!!!

Lite ljusare & bra mycket trevligare..
Vad tycker ni???



Lite piff med en turkos tuch i lilla rummet..


Kära barnen skall så småning om få
ett nytt skrivbord men tills dess
får det duga med gamla dator bordet..
Tja vad säger.. Mission Complete!!!
Vad blir nästa??
Håller du själv på med något projekt?
Skriv gärna ett par rader & jag kikar
gärna in till dig...
Ha en bra Tisdag ;0)
Kram Cilla med rollern lagd åt sidan för denna gång..




5 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Verkligen fin omvandling!
Kram Anna

VITA NYANSER sa...

TACK snälla för din värmande kommnetar hos mig!!!

Försöker få med mig lite av din målarenergi ... har köpt hem färg och pensel, så snart så...

Ha det bra!
Kraaaam L-L

VITA NYANSER sa...

Målarenergin har ännu inte infunnit sig = ), åh så seg jag är!

Håller med om att leksaker över golvet är = (. Min tjej invaderade idag vardagsrummet med sin servis och var på väg att flytta in spisen, men där gick min gräns. Hon fick gärna duka och fixa, men inte ta in de stora sakerna. Hade inte den orken idag. Så trots lekrum och eget rum så vill hon gärna vara runt mig, men inte ha mig med i lekrummet = ).

Kram L-L

Barn & Inredning sa...

Det blev ju super fint...vilken skillnad.

Kul och gör förändringar :)

Kram MAlin

Villa Carl Larsson sa...

Självklart finare nu så klart :) Snygg kombination med turkosa färger. Jättefint!

Kram