torsdag 19 mars 2009

Jag öppnar butik...


Åååå Jag är Såå GLAD
En dröm jag haft länge har
varit att öppna egen butik
med present & inrednings artiklar..
Min dröm håller på att gå i uppfyllelse!!
Måndagen den 20 April flyttar
ZillaF & Design in i en butikslokal!!!
& Fredagen den 24 April slår jag upp
portarna....
Allt har gått fort & det skall bli såå kul!!
Butiken ligger i Vellinge & för er som
inte bor i knutarna kommer jag även
fylla upp shoppen www.zillafdesign.se
med inrednings saker & detaljer...
(så ingen går miste om något ;0)
Idag skiner solen så vackert på
klar blå himmel & eftermiddagen
idag skall spenderas med premiär
vår fika på lekplatsen...
Ha det bäst till er alla!!
Kram Cilla

8 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

GRATTIS!!! Åh vad kul, jag går själv i de tankarna. Vad duktig du är som uppfyller dina drömmar, jag är mycket imponerad! Kommer jag neråt i sommar ska jag kika in. Jag blir så glad när det är fler som gör det de vill, det inspirerar!!!

Och tack goa du för fin kommentar hos mig, det värmer!

Kraaam L-L

Nettan sa...

Gratulerar! Va kul, verkligen! Är nog mångas dröm att öppna något eget å syssla med det man brinner för!!
Ha en fin helg!
Kram Nettan

Anonym sa...

Hejsan! Vad roligt att du kom in och tittade lite hos mig. Det är så roligt med nya bloggar som tittar förbi. Vad fint du fick det vid din lilla datorhörna nedanför. Blev verkligen skillnad.

Kramis!

VITA NYANSER sa...

TACK goa du för din fina kommentar hos mig!!! Det ska bli så spännande att följa dig och din butiksöppning = ).

Ha en skön helg!
Kram L-L

Hannis sa...

Men vad kul!!
Grattis!
Fantastiskt att få uppfylla en av sina drömmar!!

Kram Hannis

På min gatan i stan sa...

Va roligt!!!! :) Det kommer säkert att gå jättebra!

Lycka tilL!

♥Kram!

Barn & Inredning sa...

Grattis vännen....har missat detta inlägget helt.....
Så roligt för dig....det är super kul. JAg har själv startat butik med familjen i min hemstad, med både heminredning och barninredning....det är sååå kul.
Synd att man bor så långt där ifrån bara. Men jag får besöka webbshoppen i stället :)

Kram MAlin

Hanna sa...

Grattis!
Så roligt det låter!
Hanna