tisdag 24 mars 2009

Full Rulle...

Har man inte att göra så får man ju
skaffa sig.. ;0) Full rulle i helgen som
gick & trots detta kliade det i målar-
fingrarna..

IKEA Puffen har bytat skepnad från
bambu till vitt!! Som sagt helgen var
utstakad med bla tjejmiddag &
kalas förberedelser med lite penseldrag
tar inte så lång tid.. Hihi



Vad gällande kalas så var det kära mannen
som igår fyllde år, detta firades med kalojs
med middag & kaffe, kaka i går kväll...
Alltid lika trevligt med kalas & trevligt
besök... Men visst är det lustigt med
kalas.. Man städar & donar in i det
sista & fm idag har jag tillbringat
med dammsugare & mopp ;09




I detta paket kan jag idag avslöja att
det var en snygg vit taight tröja i,
som är inköpt i den trevliga affären
Drink & Wear i Vellinge
(Mannen min fick jätte mycket
fint utöver denna paket ;0)

OCH Sist men inte minst:
Så vill jag säga Tusen Tack
för alla lyckoönskningar &
Gratulationer inför min
kommande butik...

Kan också meddela att inom
kort kommer jag ha en
tävlign där jag vinsten
kommer ifrån OXXO DESIGN
Så håll utkik ;0)

Ha en ljuvlig Dag alla rara!!
Kramen Cilla

5 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Här målas det äntligen! Shiffonjén ser ut att kunna bli bra, själv får jag en vit touch oxå!

Ha det bra!
Kram L-L

Anonym sa...

Tack Cilla. Jag håller verkligen med dig. Det är tufft nu på arbetsmarknaden. Men man får ju se ljust på det. Kanske blir det att studera istället. Vad vet jag? ;)

Kramar Benita

Hannis sa...

Jädrans!Jag som sålde min rottingpuff!
Varför målade jag inte om den??
Den blev ju jättefin!

Skrattar åt det där med städningen.
Är likadan!

Kram Hannis

Nettan sa...

Va fint å måla puffen vit..ja det mesta blir ju faktiskt fint i vitt!;-)
Grattis till mannen i efterskott!
Kram Nettan

Malin sa...

Vad kul att hitta till en ny blogg!

Ser att du också målat IKEApuffarna vita.
Har två här hemma som fick sig en rejäl omgång för ett tag sen, och jag är väldigt nöjd måste jag säga. Tacka vet jag vit målarfärg, det är toppen det!!!=)

Kram