torsdag 5 mars 2009

Less is More...


Less is More.. Detta är ett uttryck jag gillar!!!
Varför skall det jämt vara så överdrivet & stort??
Nej tacka vet jag " det där lilla extra "

Som idag tex fyllde jag upp en vas med värmeljus och fram med mina
favorit ljuskoppar från MARIMEKKO...
Enkelt men ack så stiligt ;0)
På tal om ljus så skall jag i kväll på ljusparty för första gången,
skall bli hur kul som hellst..
Någon som varit på ett sådant party??
Kommer med mer info & tycke imorgon :0)
Ha det bäst!!
Kram Cilla


5 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

låter som ett roligt och annerlunda party.JAg har aldrig varit på ett,men had egärna velat :)

Ser fram imot att höra hur det har varit.
Kram Malin

Anonym sa...

Halloj - här kommer min adress www.zizoo.blogg.se

Villa Carl Larsson sa...

Ja jag håller med. Väldigt enkelt, väldigt fint! :)

Kram

A home far away sa...

Åhhh jag har inte sett Leila ska kolla om man kan se på Internet

Trevlig helg!
Kram Gunilla i Singapore

Vitt och Blått sa...

Tack detsamma! Nu hittade jag till dig också! Vilka fina ljuslyktor du visar, de skulle passa på min öppna spis. Har billiga från IKEA där nu, men skulle gärna byta ut till ljuslyktor i lite tjockare glas allt eftersom. Ha en trevlig helg! Kram Ewa