måndag 2 mars 2009

VINNARE UTSEDD....

Först & Främst: Ett stort Tack till alla er som deltagit i min
utlottning av muffinsformar från Kalasfårm... Tyvärr var det bara en som
denna gång kunde vinna & efter mycket knåpande med mina lappar är nu
vinnaren dragen & detta blev Britt med bloggen Prillig

Ett stort GRATTIS TILL DIG BRITT
Vill du vara gullig & maila din adress till mig på
zillaf@live.se så skall jag genast skicka din vinst ;0)

Och som ett litet tröst pris till er som också skulle
vilja ha dessa ljuvliga formar så har jag ett erbjudande
Om ni går in på www.zillafdesign.se & kikar på vilken form
ni önskar och sedan mailar mig detta på zillaf@live.se
så bjuder jag på frakten...

Önskar er alla en underbar Måndag själv skall jag
ikväll ha Me&i party för mina vänninor...
Mmmm god fika, trevligt sällskap & kläder...
Mysigt värre...

Kramen Cilla




3 kommentarer:

Villa nöystu sa...

Hej, tack för tävlingen och ett stort grattis till Britt.
Kollade lite i dina tidigare inlägg och jag håller stenhårt m dig betr IKEA, så underbart varje gång man åker dit. Nu, sedan drygt ett år tillbaka, finns en butik i min närhet. Jiipiii! Tidigare var vi tvungna att åka till Sundsvall -68 mil bort. Det var pest.

Tyvärr blev jag själv beviken över hm-katalogen. Lite fint hittade jag, men hade hoppats på mer.

Vilka jättefina budskapskort du gör! De ska du vara riktigt stolt över.

Ha det så bra,
kram från Petra

Mjuka sa...

Grattis till vinnaren, är inte alls avis :-) Kul!! Ha en fin kväll
kramar Malin

Britt sa...

Tack snälla!! Gud! vilka snygga muffins jag ska baka nu! ;-)

Kram britt