fredag 28 maj 2010

Några dagar kvar...

På min tävling.. Klicka på bilden brevid om du missat den!!!

Är fortfarande inspirationslös & vansinnigt trött..
Men jag vill passa på & tacka för alla varma goa
kommentare som sin skrivit!!!
STORT TACK!!!! DET VÄRMER....

Ja då var det helg igen...
Här vankas lugn taco fredagskväll med gottor
i soffan & imorn skall jag på tjejkväll :0)

Önskar er en underbar helg!!

Kram Cilla

Ps. Ang min powerwalk så traskar jag på & idag
visade vågen 1,2 kg minus samt ett antal cm
minskade i midjan.. Tjohoooooooooo

17 kommentarer:

Jess sa...

Bra jobbat!!
Ha det så trevligt både i kväll och i morgon på tjejmiddagen!
kramar

hemma hos lilla mej sa...

Vad bra kämpat.vad skönt med en mysig hemmakväll isoffan.Skoj med tjejkväll.Själv är jag i stockholm md Älsklingen och myser.Önskar dej en härlig och undrbar helg Guliga Cilla.Många Kramar Rita .

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Attans vad duktig du är!
Så kul när det ger resultat!
Tjejkvällar är inte fel! Hoppas att ni får en riktigt härlig kväll!
Inspiration kommer och går... själv har jag mitt huvuvd fullt av tankar som snurrar...
Inte är man på topp då *ler*

Kram Mimmi

Petra sa...

Otroligt bra jobbat. Grattis till minuset på vågen och måttbandet. Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Oooops så häftigt!!! Kanske skulle ta mig i kragen och börja gå jag med:)
Hoppas du får skit skoj på tjej kvällen!!
Kram Susanne

Lobben sa...

Bra jobbat!

Linda Rö sa...

Superbra.. Vilken kämpe du är!! Bra gjort att fortsätta att traska trots allt...
Jag är så mäkta imponerad av dig!! Du är min powerpuff tjej!!!
Go girl!!
Ha en underbar kväll och dag i morgon !!!
Kramar i massor (fortfarande fulla med energi)

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej Cilla, vad duktig du är.
Jag är nära schweiziska gränsen just nu, besöker min son ;O)
Powerwalking skulle jag kanske också börja. Ha en underbar helg,
Kram, Petra B.

promenader på landet sa...

Önskar dig en jätteskön helg vännen! Stor kram med energi till dig! / Maria

Filip Larsson sa...

Hej jag är en kille som är 13 år.
Jag ska köpa en morsdag present till mamma har ni nåt bra?

Limetwig sa...

Kämpapå du är jätte duktig!!!
Ha det bäst! Åse

Mys och hemtrevnad sa...

Bra jobbat! Jag vill med gå ner i vikt och få tillbaka det som en gång kallades för midja*ler. Blir inspirerad av att ta tag i det när du är sååå duktig! Tack! Ha en underbar tjejkväll. Kramis semlan

Cia40 sa...

Hej goa vän!!!:)
Hoppas allt är väl med dig ?:)
Ibland så går "musten" ur en, och det är nog kroppens sätt att "stoppa upp" en lite !:)
Inspirationen kommer tillbaka, och jag tittar in titt som tätt, för att snart se nya glädjande ord o bilder !:)Jag har tid att vänta, och den som väntar på något gott........:)
Bästa kramen Cia:)

Linda Rö sa...

Hej power puff tjejen!! Dagens kram!!!!!!!

Linda Rö sa...

"Grattis" på morsdag PowerPuff tjejen!!!! Hoppas din dag bli underbar, och att du blir riktigt bortskämd av din familj. vilket jag vet att du har förtjänat!!!!!!! Hoppas du fylls av energi!!!
Skickar lite extra - för man kan ju aldrig ha för mkt!!
Kramar

Hannis sa...

Hej vännen!
Hoppas att allt är bra och att du blivit firad på mors dag=))

Du har en award med utmaning att hämta hos mig.
Men kom i håg, inga tvång bara om du vill och orkar.

Kram Hannis

Milla sa...

Du förtjänar alla gratulationer så som du powerwalkar på. Ett par cm i midjan är inte illa. Hoppas du fick en trevlig helg med tjejerna/ Kram