tisdag 11 maj 2010

Dagens Tips!!

Vill först passa på att tala om att vatten tillhör inte min favorit dryck,
men dricker hellre bubbel vatten än kranvatten..
Att man kan lägga lime eller citron för att fiffa upp vattnet är ju inget
nytt, men har ni provat lägga i ett par gurkskivor???



Hmmm lite skeptisk först men det var faktiskt riktigt gott!! :0)

Gårdagens fiske för sonen slutade med 4 horngäddor i kylen som idag
skall få följa med på kalas..
Ja då inte till 4-åringen som fyller utan till en av gästorna
som gillar det.. fniss
Horngäddor tillhör inte min favorit däremot när det vankas
lax, öring & torsk.. Mmmm

Önskar er en härlig tisdag!!

Kramen från mig..

10 kommentarer:

Lilla gårdshuset sa...

Halloj! Tack för dina snälla kommentarer på min lilla blogg. Det där vattentipset måsta jag genast prova!

Kramis/Heléne

Penseldraget sa...

hej hej
tusen tack för din gulliga kommentar, vatten med gurka är jätte gott men va precis skeptisk som du =) önskar dig en skön vecka
kram pia

Anonym sa...

Kul att du lämnade ett tassavtryckhos mig. Det ger mig möjlighet att hälsa på hos dig:) Kikar nog in fler gånger om det är ok:) Milla

Godastunder-tokigaidéer sa...

Mums det är jätte gott med horngädda med skirat smör och kokt potatis.....det vattnas i min mun.
Tack snälla du för din omtanke, jag har för många år sedan varit inne precis som du när de trodde det var en hjärt infarkt men det var panik ångest och en alldeles för stressad tillvaro. Jag hämtade mig men det tog otrolig lång tid och nu är jag rädd att hamna där igen. Försöker förändra med det hjälper inte. Förstår att det tar tid men man blir så frustrerad

HA det gott
Kram Anna

Cia40 sa...

En drink som bör smakas på!:)Gott!:)
Fisk överhuvudtaget hör inte till favoriterna hos mig, har aldrig varit så förtjust i någon form fisk,vet ej varför, men jag gillar MKT annat (sötsaker):):):)
Ha en härlig kväll på kalaset !:)
Kram Cia:)

hemma hos lilla mej sa...

Jo vatten med gurka har jag provat många gånger tycker det är så gott .Men just nu är längtan efter rödvin och mörk choklad så stor.Vad gott .Trodde inte jag att det skulle vara så gott.Önskar dej en fin dag gulliga Du .Kram Rita ♥

Jess sa...

Är inte heller så förtjust i kranvatten, bara när man är riktigt törstig är det gott!
Provar kanske med gurka i en dag. ;)
kram

Linda Rö sa...

Jag tycker inte heller om vatten - förutom när jag tränar. Annars dricker jag bara bubbelvatten - Fick en SodaStreamer i födelsedag och det är i gång ständigt!!
Kram Linda

Pilo sa...

Vad roligt att sonen fick napp =)

Gurka är gott och testa gärna frysta blåbär eller jordgubbar. Lyxigt!

Daniel sa...

Ska testa

men tycker gurkor passar bättre på ögonen när jag kör peeling!