fredag 14 maj 2010

Full av idéer & lite färg..

Ja då kan man komma en bra bit på vägen!!!
Igår hittade jag denna låda på uppsamlingsplatsen
bakom min butik..
Vips var den inne hos mig & hjärnan började på
högvarv #ler#
Hade jag haft en trädgård hade valet varit lätt att
göra en örtodling men det har jag inte så det blev
till att tänka om..
Hmm..
Har nu kommit en bit på vägen & skall imorn
färdigställa :0)
Bilder kommer..


Måste även berätta om "horngädde kungen" på
piren igår..
Många äldre herrar var där & fick ingenting!!!!
Vem kammade jackpot??
Jo det gjorde Zedric!!!




Utan pappas hjälp kastade han ut linan & drog
in 8 horngäddor SJÄLV!!!
(Mannen fick 4 st hihihi)
Lycklig fiskekung lämnade horngäddorna hos
moster på vägen hem...
Önskar er en sååå mysig helg!!
Kram Cilla


7 kommentarer:

Milla sa...

Förstår din entusiasm ang lådan, Ser fram emot att se resultatet.. Grattis till grabben som slog pappa sin i horngäddefiskningen...Kram

Jess sa...

Tro att sonen var stolt!
Lådan skulle annars passa i min trädgård! ;)
kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken duktig kille!!! Bra gjort att slå pappsen med;)
Ska bli kul att se vad du har för ide med lådan!
Kram Susanne

LOTTAS HOME sa...

Halloj i stugan!
Spännande att se vad du skall hitta på med lådan.
Vilka grymma storfiskare du har. (Synd att det inte var lax de fick.) Äter ni horngäddorna?!?
Ha en mysig helg!
Kram Lotta

Linda Rö sa...

Väntar med iver..
Jag önskar jag hade ditt öga för pynta och fixa och dona.. Jag älskar heminredning men när det kommer till att fixa egna saker .. Då tar det stopp... Får liksom inte tanken att bli verklige. Inget skapande..
Kramar

Mys och hemtrevnad sa...

Min son har varit ute i 10 timmar idag och fiskat brax och inte ett napp han fick...men han var lika glad ändå. Han skulle nog gärna velat fiska horngäddor med er son...*ler* hälsa storfiskan...kramis semlan

Lilla gårdshuset sa...

Wow vilken storfiskare *blink*. Väntar med spänning på det färdiga resultatet i lådan.

Kramis/Heléne