tisdag 18 maj 2010

Ett stort TACK!!!

Vill jag börja med att säga för alla stöttande / uppmuntrande
kommentarer.. Hur rara är ni????
RARA!!!!

Idag har jag haft lyxfulle må ni tro...
Svägerskan & vänninan kom med bullar från kondiset
& gott pålägg hade vi på.. Mmmm

Om ni tänker.. Jaha där var den träningen slut så kan
jag bara säga.. Ops I did it again!!!
Efter att damerna gått snörade jag skorna & gick
intensivt 50 MIN!!!!!
Då jag var en bit från mannens arbete började
vattnet ta slut (& så även jag ;0)
Så jag traskade dit & stod som en annan flämtande
hund & flåsande fram:
" Kan jag få vatten"....

Nu skall jag bege mig till butiken på hojen,
känns just nu som jag skall åka på räcket
ner för 3e våningen... för jag kan knappt gå..
Huuuuuuu

Idag hoppas jag på leverans på bla detta
ljuvliga armband:


Vad tycker ni??
Tänk sommar & solbränd....

Önskar er alla en härlig tisdag!!!

Kram Cilla

15 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra vecka.
kram
Hanna

Jess sa...

Vad duktig du är!! Jag ska nog också ta en runda senare i dag!
Det där armbandet är ett vill ha!! Kommer inom butiken en dag!
kram

Petra sa...

Bra jobbat. Armbandet är ljuvlig.

hemma hos lilla mej sa...

Vad duktig du är.Kul att käka frukost med Vänninor.Vad snyggt armband.Ett sånt vill jag ha.....Önskar dej en skön dag vännen Kram Rita ♥

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Du är verkligen på bettet, nästan smittande, Fniss.
Armbandet är verkligen söt med blommorna runt om.
Tänk nu på vilodagar mellan dina träningspass, annars tappar du snart lusten, musklerna måste kunna vila emellanåt.
Bamsekram i vårsolen, Petra B.

skapa och inreda sa...

Heja heja!! Kämpa på:) Jättefint armband!
Kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Du är bäst!! Jag har oxå gott men bara 30 min. helt slut, så fort jag gick:)Jag gick på lunchen och hade tid att passa, så det fick gå undan*S*
Kämpa vidare!
Kram Susanne

Madame Vit sa...

Tycker du är duktig!!! Keep it up!!
Det var med promenader 2ggr om dagen jag gick ned 14kg =)
Ja armbanden skulle sitta fint på en solbränd arm med en snygg sommarklänning till =)
Kram Fia

Lilla gårdshuset sa...

Duktiga du!!! Läckert armband på en brunbränd handled.

Kramis/Heléne

Milla sa...

Du är helt enkelt för jävla duktig som du håller på! Visst känns det skönt när man kommer in i träningsandan... KEEP ON!!
Armbandet är grymt fint och får nippran snart om jag inte kommer igång med mina smycken.

Har det intensivt just nu men så fort det lägger sig ska jag sätta igång!

Ha det bäst/Kram

Huset vid ån sa...

Vad duktig o energisk du är som motionerar! Armbandet du visar är såå snyggt! Ett sånt skulle jag vilja ha till sommaren! Hoppas att du haft en bra dag! Kramis Therese

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jättefint, var har du hittat det?

Ha det gott
Kram Anna

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jätte fint!
Verkligen:)!

Linda Rö sa...

Du är verkligen härlig!! En insperation!!! Starkt gjort!
Och armbandet är supersnyggt.
Ha en underbar kväll!
Kram Kram

House number 15 sa...

Vilket fint armband!! Vill ha!!!När kommer det in o vad är priset??

Önskar att jag var lika duktig på motionera som du;)

Vad roligt att du hittade till min blogg så jag hittade hit...

Ha det gott!
Kram C