onsdag 5 maj 2010

Jag är knäckt...

Varför???
Som jag nämt tidigare fyller vår minsta son
Zedric 8 år nu på Fredag & vi har som alltid
vuxenkalas på födelsedagen med släkten &
närmaste, vilket är hur trevligt som hellst.
På menyn står kall buffé med diverse tillbehör.
Som sagt detta är inte det värsta...

På söndag skall det då även vara barnkalas!!!!
I fjol var det rätt många som var bortresta
vid samma tid och jag var rätt givmild då
det var dax för inbjudningarna...
& Zedric bjöd & han bjöööööödddddd
Vilket slutade med hela klassen, jämngammla
kusinerna samt polarn i paralellklassen....
Idag är det sista osa dagen om du inte kan
komma & hur många tror ni ringt????
INTE 1 ENDA!!!
DOM BLIR 20 ST 7-8 ÅRINGAR här
hemma på söndag....
Tror ni jag é knäckt???
Små fniss undanbedes just nu #ler#





Så nu skall jag sätta mig och skriva en
inhandlings lista till...

Ha det bäst alla rara!!!

Kramen Cilla

12 kommentarer:

Jess sa...

Du kan ju alltid hoppas på fint väder och organisera en utomhuslek!
Är inte avundsjuk... :)
kram

Petra sa...

Hej. Roligt att du tittade in hos mig. Mysig blogg har du oxå.
Ajaj, det lär bli ett stimmigt barnkalas. Mon stora dotter hade 15 st på sitt 9 årskalas. lycka till :-))

Vita Falkens Lantliv sa...

Tips....lägg dig tidigt på lördag;)
Jag är inte sååå avundsjuk faktiskt!
Men lycka till!!
Kram Susanne

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jag tackar ibland för att den tiden med barn kalas är över.....kommer ihåg att man är rädd att ingen kan komma elelr som för er att alla......
Lycka till det går säkert bra, gör det enkelt för er och gör små pizzor på de runda vete...nånting vad de heter som även finns i råg. Såna man köper i en lång tub med ....jag kommer inte på vad de heter..

Ha det gott
Kram Anna

Noamaja sa...

Hej!

Tack för kommentaren på min blogg!

Hihi, du har fullt upp till helgen ser jag... Lycka till med det och hoppas ni får fint väder så kanske de kan rasa runt lite ute också:-)

Ha det fint!
Kram,
A

Limetwig sa...

Good luck... det kan kanske behövas :) Nä det där fixar ni galant! Ha en skön helg...
Ha det bäst! Åse

LOTTAS HOME sa...

Jösses, du är tokig vännen!
Plocka undan allt du är rädd om och hoppas på fint uteväder så de inte river huset för er. Vad gör man inte för de älskade barnen!? Önskar dig lycka till med allt kalasande. (Hoppas du är ledig på måndag så du kan vila upp dig efter, fniss....)
Kram Lotta

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Ajajaj...stackars dig ;O)
Mitt tips: laddar med öronproppar och panodil, sedan ta en kopp lugnande tee, o.k. fniss´ar undanbedes, vad sägs då om ett gott gapskratt? Hahaha.
Det blir säkert jätteroligt, barnen brukar ju håller festen i gång av sig själva.
Kram och trevlig dag, Petra B.

Linda Rö sa...

Låter som ett häftigt party??!!!
Ha en underbar dag!!
Kram Linda
PS: Jag lägger till din länk på min sida - hoppas det är okej?!

Mia sa...

Jag 20 barn är ganska många finns det inte någon möjlighet för er att vara ute, det kanske kan underlätta en del för er.

Kram Mia

Vit som snö sa...

Måste erkänna att jag smygler;) Men jag känner ändå med dej! Har haft åtskilliga barnkalas genom åren, en del med övernattning! O jag vet att det inte är det mest vilsamma.... Men tänk vad lycklig sonen ska vara, det brukar hjälpa:)
Kram Cilla

Cia40 sa...

Lägg undan innebandy-klubborna!!!
:):):)
Du kommer förmodligen vara lättad när allt är över, och din son kommer att vara SÅ lycklig över sitt härliga kalas,vilket är värt
en och annan liten kraschad
"sak" ....hihi (bara skojar):)
Det kommer säkert att gå jättebra!:)
KRAM Cia:)