onsdag 12 maj 2010

Nät shopping..

Har funderat en stund, om jag var tvungen att välja vilken
shopping som är roligast?? Fysisk eller nätshopping??

Mitt svar: Dum fråga!! All shopping är rolig ;0)

Vad föredrar ni??

Hamnade nämligen nyss på Polarn & Pyrets hemsida för
att bara kika... #ler#
& vips så var både det ena och det andra beställt till
yngsta sonen.. Stackarn fick ju inget när han fyllde år..
( Jo men eller hur... ;0)
Hur som hellst så blev bla denna tröja beställd,
Oooo så grann till vita shorts till sommarn..



Skall ni fira ledigheten med något speciellt??
Här blir det hämtemat & ikväll blir det mumsglass med kolasås..
Morgondagen är tänkt i lugnets tecken & på fredag har jag
öppet i butiken...

Det var länge sedan jag hade en tävling & tänkte lägga ut en
i dagarna :0) Så håll utkik!!

MysPys LillLördag till er alla..

Kramen Cilla

14 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

NACKDELEN MED WEBBKÖPEN ÄR ALLA FRAKTAVGIFTER!
:)

Jess sa...

Tävling, vad spännande!
Jag shoppar där jag hittar saker! Alltid kul med shopping!
Här blir det hämtpizza idag!
kram

Fröken Fräken sa...

Smart resonerat! Jag gillar nog mest shopping i fysiska butiker eftersom jag vill klämma och känna på grejerna innan jag slår till - sådan är jag.
Klart att det ska firas - med att måla möbler ju :-)

Limetwig sa...

Gillar all shoping :) Ibland behöver jag känna och klämma och ibland vill man "bara" handla...
Ha en skön lillörda, här ska sovas i fyra dagar... tror inte på det själv men jag behöver verkligen sova...
Åse

Anonym sa...

Gillar allshopping, fast gillar nätshoppingen för att den ger en överblick av kombinationer av t ex kläder:)
Här ska kryas på sig sedan blir det grillning hos goa vänner samt en miniweekend för mig & gubben:)) Ha en skön lång ledighet.Milla

Milla sa...

Supersöt tröja, fräsch och stilig till sommaren. Ledigheten ska gå till plugg och ev nytt skrivbord till min smycketillverkning. Hoppas du får underbara lediga dagar.//Milla

Milla sa...

Förresten tror bestämt att jag ska bli följare till denna trevliga blogg, ;)

Sköna o Gröna Ting sa...

CILLA CILLA.., tack för din underbara hälsning och beröm för mina bilder.., glader blev jag!!!!!
Jisses vad roligt att komma in till dig och hälsa på igen, det var så längesedan nu!
Tävlingen du lockar med skall jag inte missa:)

Det där med att "bara titta" efter prylar på nätet fungerar ju inte, det vet du väl vännen:)
Gillade tröjan.., snygg attans!

Själv har jag precis överlevt ett barnkalas med 14 inbjudna vildar:)
Nädå, det var minsann livat och glatt och man känner sig som barn på nytt efter tre timmar med barn i åldern 9 år.

I helgen händer det grejer.., fotbollscup, stora tjejen här hemma skall ha "tjejkväll" i morgon här hemma och det skall bjudas på tacos, på lördag skall jag på nyinvigning på Möbelstallet (butik som säljer gammalt & nytt).
Helgen fullspikad....
Hoppas du får en skön, varm och ljuvlig helg Cilla och ta väl hand om dig.
Kram kram
Marianne

jane´s dreams sa...

Hej Cecilia!
Jättekul att du tittade förbi och stort tack för din snälla coment.

Din blogg är jättefin!
Välkommen tillbaka snart.
mvh Jane

hemma hos lilla mej sa...

Jag kan tycka att viss nätshopping är kanon för det finns alltid grejerna man är ute efter.Till Änglarna funkar det bra.Ja dom mindre.Den stora shoppar själv.Hittar mycket billigt .Men till mej själv vill jag gå och strosa för mej själv eller med vänninor.Kan vara skoj.Här blir det oxå mys det är ju lilllördag och ledigt i morron.Önskar dej en skön och härlig kväll vännen Kramar Rita ♥

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Visst är det roligt att shoppa, jag fynda roliga saker på nätet och importera det ena och andra, men frakten, suck...och byggmarknader kan jag tillbringa dagarna i utan att ha trokigt en sekund ( fråga inte min man, hihi)
Önskar dig en underbar helgdag och trevliga kunder i din butik på lördag eller när det nu var du håller öppet....Kramizzar, Petra B.

Cia40 sa...

Hej vännen!:)
Älskar all sorts shopping, även "drömshoppning"som maken brukar kalla det för, för många saker är och förblir en dröm, där endast ögat får njuta av prylarna man skulle vilja ha !:):)
Ibland brukar jag sälja någon tavla, och det blir då mina "cirkuspengar" brukar jag kalla dem för, dem använder jag bara till det JAG vill ha, även då det oftast blir något till barnbarnet, nu sen jag blev mormor!:)
Kram o TACK för dina alltid så goa kommentarer hos mig, de stärker och gör mig så GLAD :)
Härlig helg till dig o de dina !!!:)Cia:)

Linda Rö sa...

Tycker nätshopping är svårt med storlekar etc.. Men annars är shopping kul!!
Helgen börjar först på lördag för mig.. Både sambon och jag jobbar fram till lördag... jag slutar kl 12.00 sedan en löpatur! Efter det blir det att stänga av telefonen och datorn. Äta gott. dricka vin och MYSA - har inga måsten denna helgen för söndag eftermiddag!!
Hoppas din helg blir underbar!!
Kram

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jag älskar PoP randiga, köpte det alltid till mins killar när de var små. Nu bestäämmer de själv vad som ska på....annars är randigt toppen.
Här väntar en lugn helg iträdgården då maken jobbar fre-sön och en annan är ledig tors-sön, typiskt men så är det att vara egen.

Ha det gott
Kram Anna