måndag 10 maj 2010

Nu är hallen färdig...

& jag kan snart lägga undan rollern för denna gång...
(Har nu bara ett varv kvar på sovrumsdörrarna.. puuhh)
Spana in våra " nya " dörrar... # ler #





Vad tycker ni om mitt projekt???
Mycket suck & pust men nu är dom färdiga..



Just nu sitter jag med datorn i knät & njuter av tystnaden
(till skillnad från igår :0)
Mannen och minstingen for iväg för att fiska horngädda &
storkillen är med kompis...
Kanske skall måla det där sista varvet???
Eller???
Nej jag sitter kvar en stund & kikar in hos er istället.. hihi
En underbar afton till er alla!!
Kram Cilla


13 kommentarer:

Jess sa...

Så snyggt! Jag gillar vitt!
kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skönt att du är färdig:) Blev ju mycket bättre en innan! Det blev säkert mycket ljusare med?!
Kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

vad snyggt du har fixat och grejat.jag älskar vitt ,tänk vad det gör.Blir fräsch och ljust och himla snyggt.vad duktig du är.Önskar dej en skön kväll vännen :Kramar Rita ♥

Godastunder-tokigaidéer sa...

Njut av ledigheten, du kan säkert måla när de andra är hemma??
Mycket mycket fint och ljust har det blivit.

Ha en skön kväll
Kram Anna

Mia sa...

Så snyggt, vilken ljus och luftig hall ni har visst är det fint med vitt.
Håller med om att det är värt tiden att märka allt när festen väl har börjat speciellt när det gäller barn.
Min mans far märker alltid allas glas då det är fest för vuxna för att slippa onödig disk.

Tack för din vänliga kommentar det betyder så mycket.

Ladda ordentligt nu så du orkar med tonårsfesten om en månad.
Kram Mia

Petra sa...

Så smakfullt snyggt!

Här kommer jag att gilla att hänga, lägger upp dig påmin lista så jag inte misssar nått :-)

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Skönt att du överlevt helgen och tog en välförtjänt massage.
Snyggt det blev efter allt slit, känns alltid skönt när man närmar sig målet och är nöjd med resultatet. Hoppas det nappar för storfiskarna! Ha en bra vecka, och tack för att du tar dig tid och tittar in hos mig.
Kram Lotta

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten o din kommentar hos mig. Ja det har varit strul efter flytten med internet! Nu ska jag kolla här hos dig!
Kram Agnetha

Linda Rö sa...

Härligt hem du har ..Så snyggt med vitt...
Du gör rätt att sitta och sufra lite.. Ta det lite lugnt när du är själv!!!
Ha det underbart..
Kram Linda

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Helt klart värt slitet! Så ljust och härligt det bidde!
Hoppas att du satt kvar och njöt av lugnet!

Kram Mimmi

s.m.i.l.e sa...

Ljust och fint. Men visst är det drygt. Vi har målat alla innerdörrar och fönsterfoder vita i vårt hus och det tog tiiiid. Jisses. Men himla fint när det är klart. Det var mörkbrunt, innan vi öppnade den vita målarfärgsburken!
Huvva!

Kul att du hittat in till mig! Tack snälla för kommentaren!

kram och fortsatt trevlig vecka :-)

Limetwig sa...

Oj vad du stått på i helgen, impad att du orkat! Visst är det skönt när det är klart, den lättnaden man känner är så skön. Det blev verkligen fint!
Hoppas du satt kvar i soffan...
Ha det bäst! Åse

Hannis sa...

Applåderar!!
Fasiken vad bra det blev!
Nu måste du känna dig helnöjd =))

Ser så ljust och fint ut!

Kram Hannis