lördag 1 maj 2010

Det började med en webshop...

När jag startade mitt företag men då
jag ville utöka min verksamhet med en
fysisk butik räckte min tid inte till
& webshoppen lades ner...

Men nu känner jag lite dåligt samvete
då jag ibland visar upp bilder från
butiken för er alla rara bloggvänner
att ni aldrig får chansen att handla..
SÅÅ för er skull har jag nu startat en
ny blogg...
Zillaf s´blogg shop

Klicka på namnet skall ni få se vad jag hittat
på för er.. ;0)

Här kan ni bla finna detta ljuvliga zinkhjärta för 29 kr..




En ljuvlig Lördag till er alla!!

Kram Cilla

15 kommentarer:

Jess sa...

Vad trevligt!! Som tur är har jag nära! :)
Men kul att du lägger ut bilder, då får man lite inspiration och köpsug! kram

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Å vad roligt ska kika in och läskas lite ;))
Här står skor till både mig och storprins samt jeans till dito kille först på listan över inköp...

Hoppas att du har en go början på maj!
Kram Mimmi

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du har .Vad skoj Önskar dej en skön 1 maj kväll Kramar Rita ♥

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Ska genast in o kika...
Så mycket fina saker!!
Du frågade om skylten i ett av mina inlägg - den är köpt i butik Östergården i Väring. En för övrigt helt underbar butik med mycket lantligt. Kolla in hennes blogg!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Marie

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!
Aha det var det du hade på gång:) Kul och kika in där och kolla.
Ha en bra start på den nya månaden!
Kram Susanne

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
ÅÅÅ va roligt, kikar in så fort jag hinner. Filmen börjar som jag för en gång skull tänkte se.
Kram Lotta

Emelie sa...

Härligt med små ting som sätter guldkant på tillvaron!

Ha det gott!
Emelie

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Roligt med webshoppen.
Önskar dig en solig söndag.
Har ju nära till dig, och hoppas att det snart blit tid att kika in, jobbet käker upp all min tid.
Kram, Petra B.

Linda Rö sa...

Vilken toppen ide du har fullföljt.. Kul Men jag har redan sagt till sambon att vi ska till dig i sommar.. *ler* Bor inte så långt bort..
Kram

Limetwig sa...

Va kul! Men jag kommer nog in till dig istället för det är ju trevligare att träffa dig in real!
Ha det bäst! Åse

Förresten några är klara men resten blir nog klara i kväll!

Hanna sa...

Ha en bra vecka.
Kram
Hanna

Anna-Lena sa...

Hej!

Tack för din kommentar hos mig. Roligt för då hittade jag till dig. Du verkar ha mycket fint i din lilla butik. Älskar hjärtan!

Kram Anna-Lena

Livet på Vestergård sa...

Tack för besöket inne hos mig.Roligt att hitta hit till dig!
Jag ska kika in i din nya webbshop :)

Limetwig sa...

Tisdag blir svårt... Vi ska på semester på torsdag så jag har lite att stå i... Har du öppet till 18 tisdag kväll? För då kan jag komma vid 17, eller när passar det dig bäst?
Ha de! Åse

Limetwig sa...

Vi ses i morgon, jag tar med lite saker...
Ses! Åse