tisdag 4 maj 2010

Tokig i

Klänningar???
Nja marginellt.. fniss
Jag ÄLSKAR DOM!!!
Igår gjorde jag en snabb räkning på
mina klänningar och i ena garderoben med
färg var där ca 35 st...
Har då en garderob till med bara kläder i
svart... ( och då har jag ändå lagt undan
alla vinterklännigarna.. Minst lika många)

Hmm behöver jag en till???
Jodå # Ler #
och den kom från H&M idag!!! Tjohoo



Men vad som gjorde mig mindre glad när
jag nu skulle hämta bilden var att den
var sänkt till ½ priset GRRRRRRR
Fullpris på min räkning!!!
Störigt..

Är ni byx, kjol eller klännings typer??

Ha det bäst alla gulliga!!!

Kramen Cilla

9 kommentarer:

anne sa...

Klänningar är det perfekta plagget, med eller utan något till, över eller under! :)

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Tjusig klänning! Jag har inte så många som du, men jag gillar nog mer kjolar än klänningar. Ha en fortsatt toppen vecka!
Kramis

Jess sa...

Klänningar är absoluta favoriten!!
Tråkigt att de hade sänkt priset...
kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Härligt med så många klänningar :) Jag är en byxmänniska, men önskar jag vore mer av klänning och kjoltypen :)

Godastunder-tokigaidéer sa...

Men hallå det var inte dåligt med kläder, jag är en tunika leggings, så himmla bekvämt, men är även glad för klänningar.

HA de gott
Kram Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tycker mycket om klänningar, på andra! *ler* Mitt problem är att jag är så lång så långa klänningar blir korta och korta blir... vulgära *asg* nja kanske inte men lite... Gillar tunikor och leggings! Det är mysigt!
Blarrar på som vanligt!
Kram goding!

Limetwig sa...

35??? E du inte... Själv är jag en periodare eller olika tillfällen för olika sorters plagg! Men vill kunna ha kjol oftare.
Tack för att du länkar :))
Ha det bäst! Åse

Linda Rö sa...

Jag älskar klänningar men då som plagg när jag går bort.. Känner mig nästan för fin om jag har klänning på stan. Jag klär mig helst i jeans eller sportigt till vardags..
Tack för din härliga kommentar på min sida.
kramar

hemma hos lilla mej sa...

Jag är älskare av kjolar och klänningar.Kjol gillar jag med fina tunikor kortare modell och poolo och leggings på höst och vinter.När det är sommar kjol med fin tunika kanske linne med spets korta leggings med spets eller klänning med linne eller underklänning med spets Gillar spets på kläder tycker det är gulligt och romantiskt.Ett tips ring hm dom brukar inte vara omöjliga med att fixa till saker Testa om du känner för det!!!!Ha en skön kväll vännen Kramar Rita ♥