söndag 16 maj 2010

Ommöblering..

Tjingeling alla rara!!!
Hoppas allt är väl hos er??
Igår bakade jag en saftig valnötskaka.. mums
Under tiden kakan stod inne fick köket sig en
möblering..
Bordet blev vridet och nya ljus på bordet ;0)



Tänk vad lite som ibland kan glädja en???
Lite möblering & nymoppning & efter det en
nybakad kaka?? Fniss




Idag kommer ni knapp tro vad ni läser vad jag
gjorde i fm.....
Jag var ute på en 40 min powerwalk!!!!!!!
Och jag ljuger inte...
Anledningen är jag jag känner att jag just nu har 2 val..
Antingen köper jag en ny sommargarderob 1 stl större...
Eller så går jag ner 3-6 kilo..
Hmmm ?????
Eftersom att jag är glad för min nuvarande garderob men
gillar inte passformen så tänkte jag att jag får väl göra ett
försök...
Puuuuhhhh,det värker i mina ben... huuuu
Som det känns nu rör jag mig inte 1 meter imorn..
I em är det tvätt och städ som gäller här hemma..
Vad har ni för er??
Kramen från otränade Cilla.. Fniss

14 kommentarer:

Petra sa...

Valnötsbröd verkar så gott men tyvärr tål jag det inte. Fint med bordet.

hemma hos lilla mej sa...

Vad gott med valnötskaka.Låter smarrigt.Vad fint ditt kök var ljust och härligt.Vad duktig du har varit.ja det är ju det att bestämma sig!!!!!Jag fixar och grejar inne idag med.Önskar dej en skön söndag vännen Kram Rita ♥

Lilla Lycksta sa...

Vad fint du har det i köket. Valnötskaka det låter riktigt smaskigt. Vad duktig du är som powerwalkar, skulle jag med behöva. Ha en fin söndagkväll.
Kram Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Så duktig du är som tränat:) Jag hade också behövt gå ner ca 5 kg.
Inte är det mycket som behövs för att man får lite nytt känsla, det är bra:)
Kram Susanne

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Fint det blev i köket. Här är en till som skall ut på powerwalk. Jag skall ha bikini på mig redan på torsdag då jag och M. reser till Alicante så det börjar bli lite bråttom, fniss....
Städningen är just avklarad, känns alltid skönt när det är gjort.
Kram på dig!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hurt bulle där!
Försöker att gå varje dag och minst en gång i veckan med en vän!
Att gå med någon man tycker mycket om gör hela motionerandet ännu härligare!
Såg nu att jag höll på att missa dín fina tävling måste ta tag i det!

Kram Mimmi

Milla sa...

Gud vad fint det blev med bordet! Duktiga du som satt igång med träning...Ha en trevlig söndagskväll.. Kramar Milla

Lantliga drömmar sa...

Så fint bord, har i helgen fått ett likadant men inte vitmålat. Hoppas du haft en skön helg. Nilla

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Regnet gjorde väl att vi alla hittade på en massa inomhus, du lyckades fint med din om-möblering.
Powerwalking, japp, det är bra motion, men jag läste förra veckan att om man kan stå på jobbet och höja sitt skrivbord, så ger det mera motion till alla kroppens muskler är 2 ggr intensivt träning per vecka? Nåväl, sedan jag jämnt har ryggbesvär står jag på kontoret. Fötterna blev lite trötta i början, men nu klarar dem det. Kram och trevlig söndagskväll,
Petra B.

Jess sa...

Snyggt matbord du har!!
Vad duktig du är som var ute i dag! Jag får nog tyvärr skylta med en viktuppgång efter denna veckan!
kram

Mycket annat & lite betong sa...

Kul med ommöblering. Det blev fint.
Bra gjort med träningen!
Lycka till!
Agneta

Mys och hemtrevnad sa...

Jag behöver definitivt börja powerwalka, men jag tar åtminstone små snigelpromenader...alltid något, men inte tillräckligt då jag formligen älskar all mat!!! Valnötsbröd lät super*ler kramis semlan

Huset vid ån sa...

Vad duktig du är, jag känner igen mig med storlekarna och garderoben! Fniss....Ett stort Lycka till! Kram Therese

Linda Rö sa...

Härligt ... Tycker det var superbra att du tog dig ut.. Inte för att jag tror 1 stl större är så farligt för dig men känslan är aldrig rolig!!
Kör hårt.. Jag kommer peppa dig från denna endan.. Jag lovar!!
Stora kramen