lördag 8 maj 2010

Tackar & bugar för mig...

Inte jag då alltså... Fniss
Utan det är den nyblivna 8-åringen
som tackar för alla gratulationshälsningarna
från er :0)

Gissa om han var extra lycklig igår??
Mängder av paket, gäster & stim & stoj!!!
Kan det bli bättre??
Jo just det.. en egen bandyklubbetårta!!!
Vad tycks om konstverket???
(Och nej.. konditor är jag inte.. Hahaahah)




Just nu bygger mannen ett Bandy mål !!!!!!!!!!!!!!
Denna paket tyckte jag var bäst..hihi
För nu är det till att skjuta skott ute som gäller #LER#

För er som brukar läsa min blogg vet att min familj
på kan varit väldigt kreativa med att hitta på
saker & denna lördag är inget undantag.....

Efter vår middag idag som bestod av en massa rester
kom Zedric på den briljanta idén med att stoppa
1 coktailtomat i vardera kind för att sedan trycka &
se om dom båda splashas....
Kan då även informera att både storebror & pappa
hängde på denna utmaning...

Konstigt att man blir lite halv ding eller????? #ler#

Nu vill jag önska er en mysig kväll..
Här skall det laddas batterier inför morgondagen..

Kramen Cilla



8 kommentarer:

Mia sa...

Vilken tårta! Sonen ser ut att vara nöjd den ser väldigt god ut.
Jag önskar dig och din familj en trevlig kväll och fortsatt trevlig helg.
Kram Mia

Jess sa...

Söt kille och en superfin tårta! Kanske ska anlita dig! ;)
Kram och ha en härlig lördagkväll!

årstidens bästa sa...

Hallå.

Kul att du tittade in till mig.
:)

Kram
Linda

promenader på landet sa...

Hej gumman och vilken superfin tårta! Tack goa du för kommentaren hos mig, den värmde! Stor kram från Maria

Vita Falkens Lantliv sa...

Super cool tårta, klart pojken är glad:)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Vilken häftig tårta du har gjort.Klart din stora killen på 8 år är nöjd!!!Önskar dej en skön och härlig söndag vännen Kramar Rita ♥

Linda Rö sa...

Vilken häftig tårta.. Kul att dagen blev lyckad..

Ha en underbart härligt söndag
Kram
PS: Mitt nya mål blir att inspirera dig till träning *ler* *blink*

Godastunder-tokigaidéer sa...

Häftig kille...bra med lite tokiga idéer, då är man kreativ...
Tårtan blev jättefin, häftigt....jag det har man gjort några under åren lopp men här är det fotboll som gäller.

Ha en skön söndag
Kram Anna