torsdag 11 mars 2010

Efter en tid

med magsjuka, MYCKET klorin & vitpeppar har nu
vårt hem blivit storstädat IGEN!!
I köket har det blivit vår och storkillens hylla har
kommit upp på väggen..

Lite piff på bordet.. Är inte heltokig (hmm ;0) i massa
färger men en liten klick här och är aldrig fel..

I köket är det förberett för vårsolen med tunna gardiner
som släpper i allt ljus.. Det gäller att ligga steget före hahaha


Igår hade jag en intressant diskussion med en
riktigt trevlig kund & samtalsämnet var bloggar!!!
Kunden själv har ingen blogg men läser gärna andras
och vad läser hon då hellst???
Bloggar med försköning om fantastiska familjeförhållande,
ljuva liv som inte innehåller någon oro, tidsbrist på städning,
handling & tvätt eller fantastiska innehåll i
garderoben???
Eller en blogg där bloggaren i kan skriva:
idag "sket allting sig"!! hann varken städa
eller tvätta samt att stressen kryper över mig,
men jag valde att pyssla istället som
gjorde mig glad & här kommer en bild...
Vad tror ni??
Hennes val ( samt mitt eget ) är utan tvekan
den sista.. För rätta mig om jag har fel,
Livet kan vara hellt underbar men ibland
alldeles för J.....
Nu önskar jag alla en underbar Torsdag &
var rädda om er!!!
Kram Cilla




Första bokstaven

9 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej! Skönt att ni tagit er igenom magsjukan, nu har den kommit till oss. Fint och vårigt du gjort i köket. Hoppas du får en bra dag!
kram Lotta

Mia sa...

Vi får hoppas att magsjukan inte kommer tillbaka. Så söt den lilla färgklicken på bordet är ser ut som en bordstablett.

Ha det bra i vårsolen
Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Fint det blev med den lilla hyllan:)
Nu slipper ni nog magsjuka på läääänge!!
Jag gillar inte färg heller men nu har det hänt ordentligt hemma i köket, fick påskfeber eller nåt hahaha
Visar på bloggen;)
Kram Susanne

Pilo sa...

Det är så sant som det är sagt :)
Men visst är det härligt att ha en liten extra virtuell värld...

Aleisa Ribalta sa...

Så underbart och vitt, och rensnyggt här är! tur att magsjukan stack hemmifrån, den har ingenting att göra hos er, kram!

Jess sa...

Magsjuka...vad skönt att ni är friska nu!
Vad kul att du tittade in hos mig! :)
Har faktiskt varit inne i din butik några gånger och handlat! Ska presentera mig nästa gång!
Jag gillar också vitt!
Vet faktiskt inte varför man fastnar för vissa bloggar, tror att man känner någon sorts personkemi!
Men att blogga är väldigt roligt tycker jag och man lär känna massor av nya härliga människor!
Ha en härlig helg!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Fint det blev med han hylla. Jag kan inte annat än att hålla med dig. Visst sitter man gärna vid datorn och bloggar runder på alls fina bloggar med massa inspiration och idéer.

Ha det gott
Kram Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Skönt det är när man skurat ur alla baciller ur huset!
Hoppas att ni slipper vitpeppar, klorin och sprit på ett tag!
Helst några år!
Jag älskar grönt så din färgklick hade gärna fått bo hos mig =)
Ha en go fredag!
Kram Mimmi

Nilla Q sa...

Jag tycker det där är intressant - vad man helst läser.
En blogg där ALLT är positivt och perfekt kan göra mig helt galen!:o Visst förstår man att det är ett val vad man vill visa och att ingen lever ett helt perfekt liv på riktigt. Men för mig blir bloggen mer personlig och därmed mer intressant att läsa om man får en mer mångsidig bild av vad det som visas och skrivs, oavsett om det handlar om inredning, bakning, familj eller nåt annat.

Du, maila när du hinner, känn ingen stress! Jag vet hur det är, man hinner inte hälften av det man tänkt eller vill göra...

Trevlig helg!

Kram Pernilla