tisdag 2 mars 2010

Kan det bli för många

Vitpepparkorn?? I så fall är jag beredd att ta risken, bara jag
slipper magsjuka.. Som sagt mannen la sig i magsjuka i
går natt och peppar peppar (fniss) så har vi klarat oss
änsålänge..
Vi stoppade i oss 10 vitpepparkorn igår morse och sedan
tog jag 10 till igår em och försäkerhetenskull tog vi
vars 10 till imorse.. Kan det bli för många??
Har även tvättat mina stackars händer så mycket
att dom är såå torra..
Oj vilket gnällingt det blev idag..
Nu skall jag bege mig till butiken och fortsätta
hålla tummarna att jag håller mig på benen samt
att jag kanske får en trevlig leverans idag!!
Fick en leverans i torsdag med bla lyktor i fattimanssilver
& vita ljuvliga ljusstakar, häftiga ljusfat mm

En underbar tisdag till er alla!!

Kramen Cilla

3 kommentarer:

Mia sa...

Det var verkligen många korn ni ätit jag vet inte om det är farligt men har ni inte fått ont i magen ännu av alla korn är det nog inte någon fara.
Kul med nytt i butiken.

Hoppas ni håller er friska
Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Är nog ingen fara med vitpepparen:) Kan ju bara få ont i magen för det är ju lite starkt, men det kan det vara värt;)
Men det bästa är handtvätt, gärna med handsprit;)
Låter skit snyggt det som kommit till din butik!
Kram Susanne

Mina dagar sa...

Snälla, ta inte burken med mald vitpeppar!!!!!!!!!!!
Blir magsjuk av bara tanken på att du försöker svälja MALD vitpeppar!

Må så gott!
/Eva