söndag 7 mars 2010

Trådkorgar..

är lite av en favorit för tillfället.. En liten korg fick
följa med hem från butiken härom dagen och där
åkte ett blockljus i den.. Har även köpt 2 stora korgar där tanken är att jag
skall lägga vaxpapper i botten och sedan sätta
olivträd i den ena i vart fall...

Än sålänge fick den ena ett hjärta i sig och den andra
en pläd i sig...

Hoppas er helg varit kanon?! Här är det nu dax för
vitpeppar korn IGEN!!!
Jag var ju så glad i början av veckan att vi klarat oss
från mannens magsjuka, Men säg den lycka som består??
Igår skulle min man mfl åka in på travbanan i Malmö och
damerna skulle ses hos mig på fika på dagen för att sedan
stanna även på middag,
Men det blev lite ändring på detta då ena vänninans son
efter 1timme kräkte ner hela köket!!!!!!!!!!!!
I 1½ timme höll vi på att sanera med klorin!!!
Denna familj reste hem och vi andra fortsatte
kvällen något stressade över situationen..
Alla fick vitpepparkorn och nu håller vi tummarna
IGEN!!!
Önskar er alla en underbar Söndag!!
Kram Cilla



10 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Höjden av otur!! Lider med dig;) Käka vitpeppar vettja...
Lycka till kram Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Nä FY! Peppra på och hoppas att bacillerna döden dö!
Lycka till och ha en go söndagskväll!
Kram Mimmi

Hannis sa...

Jag är livrädd för kräksjuka!
Är hellre förkyld 14 dagar än magsjuk.
Hoppas att ni klarar er.

Trådkorgar, oja!
Det gillar jag också=))

Kram Hannis

Limetwig sa...

Lycka till! Hoppas ni klarar ifrån det! Ha det bäst! Åse

Nilla Q sa...

Åh, era stackare, så jobbigt!! Hoppas, hoppas ni klarar er!

Kram Pernilla

Mia sa...

Usch vad jobbigt, ni klarade er ju förra gången med hjälp att vitpeppar kornen så de funkar säkert denna gången också.
Jättefina korgar de påminner om en jag köpte till en kompis men modellen var mer som en kasse. Jag gav bort det som en vedkorg.

Hoppas ni klarar er igen.
Kram Mia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Håller tummen för er, det är erkligen tråkigt med denna årstiden alla dessa kräk sjukdomar.
Du har gjort så fint med fatet, ja allt ihop, jätte fina korgar.

Ha en skön söndag kväll
Kram Anna

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Usch o fy! :)

Håller tummarna för att du inte får magsjukan... Men vet ju vad attans den smittar!!

Själv har alla i familjen förutom min man haft magsjukan denna veckan.

Kram kram

Nilla Q sa...

Hej vännen!

Har mailat dig...

Kram!

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Kul att du kikat in hos mig. Fina korgar du visar.
Stackare, otur med magsjukan. Håller alla tummar för att ni klarar er.
Om du är intresserad att sälja Maidesigns smycken är det bara att ringa Mia. Hemsida skall bli klar i veckan hoppas vi. Jag har precis börjat jobba hos Mia för 1 vecka sedan. Ha en bra vecka!
kram Lotta