tisdag 16 mars 2010

Handen i handsken..

Ja så skulle man kunna beskriva det när jag igår
kom hem med en cocus palm som landade i en av
trådkorgarna i hallen..
Vad tycks? ;0)
Meningen var att jag skulle åka till Malmö &
handla paket till mannen som blir 35 nästa
vecka och när jag ÄNDÅ var där ;0) svängde
jag inom bla Ikea, Jysk, panduro...... Hihi
(Jodå det blev paketer till mannen med..)

Cocos palmen fann jag på Ikea..

Idag skiner solen och vilken kick det blir..
Har även fått en leverans idag med bla
"kronor" & andra värmeljuskoppar..
Skall ta med kameran idag så jag kan
visa er :0)

En underbar tisdag till er alla!!

Kram Cilla


Första bokstaven

10 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vad fin den blev i trådkorgen. Palmer är härligta och det blir en klick att ha den gröna färgen.

Ha en bra dag
Kram Anna

Hannis sa...

Den gjorde sig perfekt där!!
Hehe, det var ju tur att det blev ett paket till mannen också=))

Kram Hannis

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad kul med en kokospalm... Känns ju såå härligt somrigt!!

Hoppas du hittade en fin födelsedagspresent till mannen :)


Har en fin dag!
Kramar Linda

Mia sa...

Kul och annorlunda med en kokospalm korgen är så fin.
Jag gillar toa skylten på dörren.

Du får ha det bra i solskenet.
Kram Mia

Nilla Q sa...

Låter som du varit ute på en riktigt rolig shoppingtur!

Ha det bra!

kram Pernilla

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen! Låter som om du haft en trevlig shopping dag. Vore kul att se din butik. Vi skall ner till Malmö någon dag med MAI design och leta återförsäljare för Mias smycken. Kanske kan vi kika in hos dig då. Ha en fortsatt bra vecka. Kram Lotta

Vintage House sa...

Hej,
kul att du tittade in hos mig:)
härlig idé med kokospalm.
kram
sandra

Pilo sa...

Vad fint det blev. Roligt när man känner sig nöjd.

God natt :)

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken underbar shoppingdag du verkar ha haft! Panduro skulle jag verkligen iiiinte tacka nej till ;0). Ha en mysig kväll!
Kram/ Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härligt att få in lite nya växter när våren kommer!
Ska bli kul att se vad du fått hem för fina saker!
Må gott!
Kram Mimmi