lördag 13 mars 2010

Visst är det...

Ernst Kirchsteiger en en klar favorit hos mig
& jag kan bara hålla med om orden ovan!!!
Solen skiner, våren är på intåg, Melodifestival
final i kväll, en massa gott i skålarna & bara
luta sig tillbaka och ta allt med ro!!!
Ja idag skall jag inte klaga.. hihi

Jobbade i fm och tänk så mycket lättare
allt känns då solen skiner och glada
kunder kommer in!!

Iveckan frågade barnen mig om vi inte
kunde möblera om på deras rum??
Mannen påstår att dom är
mutade men jag är inte den skyldiga..
(okej, kanske lite indirekt då ;0) hihi
Så nu skall vi sätta igång så rummet
är iordning till kvällen då tacos &
schwartswald tårta väntar.. MUMS
för det sist nämda!!
Fler än jag som är trött på tacos??

En underbar Lördag till er alla!!
Kram Cilla

Första bokstaven

8 kommentarer:

Jess sa...

Allt blir mycket lättare när solen skiner tycker jag! :)
Visst är världen bra liten! Det är lite roligt ibland!
Vad roligt att göra om lite! Jag är alltid pigg på det!
Jo, jag börjar tröttna på tacos... men barnen gillar det!
I kväll blir det Melodifestivalen, fast vi tar köttbullar i dag!
Ha en härlig kväll!

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen! Visst är Ernst en klok man, också min favoit. Håller med om att man börjar tröttna på Tacos, här åt vi igår kväll. Mums med tårta och mys till Melodifestivalkväll. Ha en fortsatt skön helg! Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag är trött på vanlig tacos, men om du kikar in hos mig så har jag ett tips;) Gott var det! Barnen tyckte det med:)
Jag ska oxå mysa vid TVn och se melodifestivalen, så skoj.
Ha nu en super skön kväll!
Kram Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Jag har inte tröttnat på tacos! Det finna alla möjligheter att variera och jag älskar gönsaker och salsa =)
Du är inte fräck som frågar om pennorna... Frågar man inte så far man aldrig veta är något som jag brukar säga ;)
Jag är en penn-nörd av STORA mått!
Älskar pennor, har alltid gjort det och mina favoriter är:
*Artline Ergoline Calligraphy Pen
*Pilot Lettering pen
*Marvy calligraphy
* Faber-Castell
Jag använder mig av olika bredder och pennor beroende på vad och hur jag ska texta.
Hoppas att detta hjälpt dig i din pennjakt, viktigast är dock att prova sig fram...
Ha en härlig kväll i soffan!
Kram Mimmi

Änglarnas hus sa...

Ja nu är det mysigt med allt ljus och värmande sol!

Jo Taco börjar kännas lite uttjatat nu..men det är så lättlagat att det är skönt att ta till på fredagskvällen!
Kramis Sanne!!

Fröken Fräken sa...

Att solen dyker upp och att det finns hopp om vår gör mitt humör så mycket bättre. Inte helt fel av att vakna av att solen skiner in i sovrummet!

SJälv tål jag inte den där tacomixkryddan, så jag kan inte äta det, fastän jag tycker att det är jättegott (har ju ätit det innnan jag kom på att jag inte tål det..)

Godastunder-tokigaidéer sa...

Visst har vi ett härligt väder..man blir så glad. Tacos är gott men håller med att man är väldigt trött på det.

Ha en bra dag
Kram Anna

Emelie sa...

Hej!
Vad kul att du hittade till min blogg! Det är så roligt varje gång man finner en kommentar från någon vänlig själ...

Ha en fin vecka!
kram Emelie