onsdag 24 mars 2010

Trevlig Award!!

Ja det har jag fått av rara Anna med bloggen
http://godastunder-tokigaideer.blogspot.com/





Awarden går ut på att dela med sig av vad
som gör en glad!!
Så här kommer lite lycka från mig!!!



- Min underbara familj
- Att få arbeta med min dröm, (egen butik)
- Sommar, sol, resor & bad
- Underbara ärliga vänner som finns i vått & torrt
- Shopping..
- Umgås med familj & härliga vänner

Denna lista skulle kunna göras mycket lång
men jag väljer att skicka vidare awarden till:



Mimmi med bloggen Zink & vita ting
Susanne med Vita falkens lantliv
Hannis med Hannis hem
Mia med Kinoko
Marianne med Sköna & Gröna
Pernilla med Vardagslyx hos Nilla
Lotta med Lottas home
Linda med Linda på Lönnbacka

Även denna lista över bloggar jag finner glädje
över att läsa skulle kunna göras mycket längre..



Igår fyllde min man 35 och blev än en gång
firad & den beställda
smörgåstårtan var såå god & något som
även var mega gott ;0) var den vita
chokladkladdkakan jag bakat med
varma hallon till
Recept hittar ni här Kan varmt rekomendera den ;0)

Ha de det bäst alla rara!!! Vill även passa

på och tacka för alla underbara kommentarer

ni skriver.. Det värmer ;0)

Var rädda om er!!
Kram Cilla

7 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj jag niger och tackar!!
Nu har ni väl firat färdigt? Tycker ni grejat och hållit på länge nu;) hahah
Tack snälla söta för awarden!!
Kram Susanne

Nilla Q sa...

Åh, tack snälla du! Vad glad jag blir!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej Cilla,
Det händer någon gång ibland att jag har vägarna förbi Vellinge i jobbet, då kommer jag in om i din butik och hälsar på. Spännande..både att få träffas och se din butik.

Ha det gott
Kram Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Men söta du!
Tack så mycket!
Varm kram Mimmi

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Tack snälla du för dina fina kommentarer hos mig, och jätte tack för awarden. Jag blev verkligen jätteglad! Kul att du vill följa mig. Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Lotta

Hannis sa...

Men gulle dig!
Tack och grattis till dig!

Men vad ni firar=))
Smörgåstårta tackar jag aldrig nej till!
Inte sötsaker heller om jag ska vara ärlig*fnissar*

Kram Hannis

Sköna o Gröna Ting sa...

Åååå.., käre nån!!!
Tackar och bugar för denna vackra utmärkelsen Cilla!
Man blir så glader när någon uppvaktar en på detta viset:)

Påtal om uppvaktning..., din käreste har verkligen blivit rejält uppvaktad, kalas efter kalas:)
Lyllos honom....

Tack ännu en gång vännen och ta väl hand om dig där nere i vackra Skåne!
Kram kram
Marianne