måndag 22 mars 2010

Oj oj oj vilken helg!!!

Det märks att man inte är 20 längre..hihi
Hade som sagt var fest i lördags och det blev
såå lyckat!!Mannen blev rejält gratulerad &
alla var på topphumör och tiden
sprang iväg.. närmare bestämt 04.00 trillade
denna partypingla i säng.. hmmm
Ja inte var man pigg igår inte..
Det var storstädning och sedan Allers trädgård
som gällde.. Detta är lite bilder från nya nummret och jag
kan inget annat än säga att man blir sjuk av
längtan efter vår & sommar samt egenodlat...
SNART är det dax att damma av vårt lilla
växthus.. Tjohooo

Nu är det dax för min del att börja förbereda
morgondagens kalas då mannen fyller på
"riktigt"
Vi har denna gång gjort det lätt för oss och
beställt smörgåstårta och till kaffet skall vi
ha vitchoklad kladdkaka.. mmmm
Det var den som en tjej gjorde för ett tag
sedan i halv åtta hos mig!!
Smakrappport senare i veckan :0)

Kan även meddela och ica har nu kommit på
att det var ingen bra idé att alla skulle skicka
hallon (hmm undra varför??)
Så trots att mina hallon åkte i sopan har jag
nu fått kompensation.. ;0)

Önskar er alla en underbar vecka!!

Kram Cilla

7 kommentarer:

Mia sa...

Kul att festen var lyckad och att ni hade trevligt.
Tur att du fick kompensationen även fast de låg i sopen.
Lycka till med förberedelserna inför morgondagen det låter jättegott.
Kram Mia

Hannis sa...

Nu kom jag på det där med hallonen...
Måste kolla mina!!

Låter som ett perfekt kalas=))
Klackarna i taket kan man säga!

Kram Hannis

Allers Trädgård sa...

Kul att du har Allers Trädgård, tycker vi här på redaktionen! Vi själva blir lika sugna som ni läsare kan jag lova, det är väldigt inspirerande att jobba med texter och bilder om trädgård och växter!
Lycka till med växthussäsongen!
/Ann Marie

Nilla Q sa...

Härligt att det blev en kul fest - trots hallonen!
Vilken tur att jag inte köpte, hade faktiskt tänkt det, men hittade inte ica-kortet. Hade ingen aning om att de återkallades.

Kram Pernilla

Godastunder-tokigaidéer sa...

Roligt att ni fick en lyckad fest. Men som sagt man är inte 20 längre och det sitter i ett tag att man inte fått sin sömn....men vad gör väl det?? Du har en award att hämta på min blogg.

Ha det gott
Kram Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härligt när det blir precis så lyckat som man hoppats på! Å vad gör det att man inte är 20 på söndagen, när man kan känna sig som det på lärdagskvällen! *ler*
Stor kram Mimmi

Fröken Fräken sa...

Visst är det en chock när man kommer på att man inte är 20 längre?! Jag har just insett att jag inte kan nattuggla på samma sätt som jag gjorde i min ungdoms krafts dagar... bistert! ;-D