fredag 19 mars 2010

Fest på gång!!

Då var det sista inhandlat för morgondagen.. puh
Kan tala om att jag är inte glad idag då jag vaknade
med en jävolusisk nackspärr som sprider sig ner i
ryggen!!!! Ajjjjj
Och som inte detta var nog hörde jag på nyheterna
att ICA återkallar Euroshoppers frysta hallon!!
Vad tror ni jag handlade härom dagen som skulle
vara i bålet??? Jodå ICA hallon!!!
Tog med dom till affären för att lämna in dom
men ack så fel.. - Du kan få nr till ica och sedan
skicka dom dit!!!!
Nog blev dom skickade!!!!!!!!!! I SOPAN!!!
(Fy vad grining jag är idag.. Sorry)

Nu till något roligare, festen!!
Vi skall börja med crostini med vitlöks goja på
& snacks samt bål -hallon i..
Sedan är det bordsplasering och sånghäfte...

Till mat blir det kyckling filé i kantarell panna med
hembakat foccacia & sallad..
Dessa fina sånghäfte har mannen gjort:
Han kan han ;0)

Till kaffe har min snälla pappa bakat en
stor Britta tårta, Mums
Kvällen avslutas med gottebord & god dryck!
Nu vill jag önska er alla en underbar helg!!
Kram Cilla

9 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Allt låter mums gott, själv ska vi ha kalas i morgon och det ska bli premiär grillning och marängswis till eftterätt......
Men fy va<d dåligt att inte affären ordnar upp efter sig..

Ha det bra och krya på dig
Kram Anna

Mia sa...

Jag hörde om hallonen men det har varit skriverier om det tidigare iår och vi har ätit mycket av dem utan att få kräksjuka.
Vad mycket gott ni skall laga inte bra att sitta och läsa nu när magen kurrar.
Hoppas ni får en trevlig fest och helg
Kram Mia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Ni kommer att få ett härligt kalas! Mycket gott att äta och dricka-då kan det inte gå fel!
Ha de´bäst!
Kram Mimmi

Pilo sa...

Vad roligt! Ett stort lycka till med festen!

Fröken Fräken sa...

Vilken dålig stil av Ica! Undrar om de då räknar med att många inte skickar in och så sparar de pengar?! Ha en riktigt rolig fest!

Hanna sa...

Vad gott ni skall äta, men vad dåligt av ICA.
Ha en bra helg.
Kram
Hanna

exklusivvardag sa...

Hälsa och grattulera i förskott :-)

Änglarnas hus sa...

Men fy så irriterande att de inte kan ta ansvar för detta i butiken!..vem orkar skicka iväg dem??..Illa!

Låter som om det skall bli något kul ha en fortsatt mysig helg!!

Kramis Sanne!!

Limetwig sa...

Man kan bli surare för mindre! Hoppas festen piggar upp:) det låter himla gott i alla fall! Åse