onsdag 3 mars 2010

Stolt..

Ja det är jag för mycket.. allt från min underbara familj till min
butik men just nu är jag stolt över den stora killens
snickar konst.. ;0)
För ett tag sedan kom han hem med denna hylla.. Jag har nu fått sätta penslen på den & nu är det en
Shabby hylla!!! Vad tycks?? Den skall upp på väggen
men vilken är inte bestämd än ;0)

Den här skärbrädan fyndade jag på Ikea sist jag var där & även
den fick en släng shabby målning på sig och agerar nu bricka i
köket till värmeljusen... Den vackra ljuslyktan (fniss) är en diskad
marmelad burk med en rosett av spets fick agera sällskap ;0)

Mannen är nu på benen igen och barnen & jag tycks ha klarat
oss!! TJOHOOOOOO
(Det måste varit peppakornen fniss)

En mysig onsdag till er alla!!

Kram Cilla

10 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Fin hylla din son gjort, klart man skall vara stolt! Kul att du hittat mig så jag kunde lägga dig till min blogglista också. Ha en fortsatt härlig dag!
Kram Lotta

Vita Falkens Lantliv sa...

Duktig kille du har som gjort en sån fin hylla! Tur vi har våra barn som tänker på oss;)
Visst blir det snyggt att shabby måla.
Så skönt att ni klarade magsjukan :)
Ha en bra kväll nu Cilla!
Kram Susanne

Vit som snö sa...

Vad roligt att sonen är en sån proffssnickare! Ursöt hylla!
Abvsolut var det pepparkornen som höll er friska!
Jaa, jag hoppas att våren så småningom når oss i norr också:)
Kram Cilla

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilken duktig kille du har!!!
Klart det var pepparkornen som räddade dig! *ler*
Skönt att höra att våren är på gång!!!!
Kram Mimmi

Mia sa...

Duktig son du har kul att göra något tillsammans. En snickrar och den andra målar. Jag gillar hinken baljan du har ljusen i det går ju åt en del under vinterhalvåret.
Skönt att ni klarade er magsjuka är inte kul.
Ha det bra
Kram Mia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej igen!
Titta in hos mig, jag har något jag vill dela med dig =)
Kram Mimmi

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej igen!
Du har något att hämta hos mig:)
Kram Susanne

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vill bara berätta att du har en award att hämta hos mig.

Kram Anna

Änglarnas hus sa...

En sån fin hylla han har gjort grabben!..

Ha en riktigt mysig fredagskväll!
Kramis Sanne!!

Mia sa...

Hej igen,
jag har någt till dig hos mig
Kram Mia