torsdag 18 mars 2010

Typiskt mig...

Jag berättade ju glatt härom dagen att jag fått en
kul leverans och skulle fota lite...
Jodå nog fick jag fotat, 4 bilder!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen tog batteriet slut..
Blir man trött?? Inte så farligt.. #ler#

Dessa ljuvliga hjärtan med ett litet snöre på,
att lägga på ett ljusfat eller sätta ett extra
snöre & hänge vid dörrkarmen kanske?? Grodan boll??
Dessa väggtavlor är griffeltavlor..
Fast den där grodan är häftig att
bara ha hängandes som den är..

En bild av lite väggord jag har..
Japp det var dom bilderna för
denna gång ;0)
Nu skall jag fortsätta med förberedelserna inför
lördagens stundande 35-års fest för mannen...
Nja inte hela kvällen...
Ha det bäst & imorn är det dax för fredags mys!!
TJOHOOOOOO
Kramen Cilla


6 kommentarer:

Lauras gård sa...

Grodan var ju för läcker! Toppen att ha som en liten griffeltavla i hallen. Det är alltid något man inte får glömma, gympakläder, matsäck, tandläkare... Kram Stina

Vita Falkens Lantliv sa...

Fina hjärtan! Grodan var cool:) Varsegod för tipsen om äggen, står så gärna till tjänst om jag kan:)
Kram Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härliga saker du har fått hem! Jag är ju en hjärtmänniska men grodan var söt också!
Jag tror alltid att mobil och kamera är fullladdade... precis som jag förväntar mig att bilen ska fungera... Tycker om att använda dessa saker men inte att sköta det praktiska... *ler*
Ha det bäst!
Kram Mimmi

Mia sa...

Vad mycket fint du har fått in griffeltavlorna var ju roliga och hjärtana söta. Visst är det jobbigt när batteriet tar slut vår kamera talar om det när det är 3 minuter kvar, lite sent.
Men då har du något att fota i morgon och lägga in.

Trevlig kväll önskar jag dig
Kram Mia

Nilla Q sa...

Vilka fina saker! Rolight med griffeltavlor i lite annorlunda form!

Kram Pernilla

Vitacharmen sa...

Kikar tillbaka och tackar för titten :-) Vilken super häftig groda.

Linda