tisdag 13 april 2010

Ack så enkelt..

Ibland är det inte så mycket som skall till!!
Ett av inköpen på Ikea förra veckan var
bla en vit korg...
Vad skulle jag ha i den??
Hmmm
Jo lite piff på toan!!
Istället för att ha dom
trista toarullarna stående på
hög ligger dom nu i en korg...
Ack så enkel lösning...


Hur möttes då denna tillpiffning??
Jo med ett citat som lyder:

- Jag slår vad om att alla rullarna
har klisterremsan nedåt!!

Hmmm dom där männen känner en
ganska bra.. fniss
(För inte skulle jag lägga slarvsidan upp.. ;0)

Imorse vaknade man till ännu en solig morgon
och visst ger det en extra kick i baken att komma
upp??
Nu skall jag sätta ut alla mina "grödor " på balkongen,
så dom kan få lite dagssol & kan växa & gro ;0)

Önskar er en underbar tisdag!!

Kram Cilla

10 kommentarer:

Limetwig sa...

Jaa de där männen....suck!!! Men fint blev det!
Ha en skön dag idag! Åse

Cia40 sa...

Hej bloggvännen!:):)
Toppenide!!!:)Och så fint!:)

Männen förstår sig inte på OSS:)
Själv har jag mina rullar på en trädgren + ett koskinn på golvet och ett horn på väggen, så maken tycker,...Vad skulle vi ha badrum till, när jag likaväl kunde gjort behoven i naturen..hihi

STOR kram,Cia:)

Nilla Q sa...

Den där mannen...måste säga att han kommer med ganska roliga kommentarer lite då och då...!

Jo, jag fick ditt mail. Ska fundera på telådan. Dricker nu mest löste och den var med fack för påsar. Eller? Kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut längre..! Du får gärna maila mig en bild nån gång när du får tid.

Ha en bra dag!

Kram Pernilla

Jess sa...

Jättefint, har själv en korg med toarullar! ;)

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Men det blev ju "skit" bra!*ler*
Ibland förstår de inte de däringa männen... men de är himlars bra att ha ändå!
Kramen Mimmi

Jess sa...

hej
finns en award hos mig till dig!

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Fint det blev. Visst är det mycket lättare att komma upp när solens strålar kikar in. Ha en fortsatt skön vecka!
kram Lotta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Fint jag har också våra toa rullar i en korg....med klister kanterna neråt. Tänk vad rätt de kan ha och njuter av det gör de....hihih

HA det gott
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint det blev.Mysigt!!!Önskar dej en fin dag .Kramar Rita ♥

Lantliga drömmar sa...

Fiffigt den idén med toarullar tänker jag härma hi,hi. Nilla