fredag 16 april 2010

Officiell utökning pågång...

Nästa lördag den 24 April är det exakt 1 år
sedan jag slog upp portarna till min butik:



Det var ett stort beslut att fatta innan
allt blev av & jag kan bara säga att
JAG ÅNGRAR INGENTING..
Även om det stundtals varit tufft!!
Till alla er som funderar och grubblar
kan jag bara säga kör..
Det värsta som kan hända är att du
får stänga och nya dörrar öppnas då
för dig...
Vad är det nu för någon utökning???
Jo som ni vet är det inget fel på mina
ideér.. (hmm)
I samband med mitt 1 års jubileum
öppnar jag nu upp en delbutik till &
detta blir en trappa upp :0)
Detta blir då butikens "bara för barn"
avdelning..
Här kommer finnas allt från snuddar
till leksaker..
Så just nu håller jag på för fullt att
renovera, vilket bla innebär att vitmåla
dörrar!!! Men jag har ju vanan inne.. hihih
Kommer visa bilder när allt är klart :0)
Ikväll skall vi på kalojs och imorn är jag
ledig.. Tjohoo
Underbar helg till er alla rara!!
Kram Cilla

12 kommentarer:

Cia40 sa...

SÅ härligt Cilla!:)
Tänk att få ha sin egen lilla butik,med alla fina saker runt omkring sig, en dröm för många, som du gjort till verklighet, vilket jag beundrar dig för,det är nog inte alltid en dans på rosor...
Och det krävs mod o drivkraft, vilket är härligt!:)
Är säker på att din tillökning kommer att bli lika framgångsrik som ditt övriga, vilket DU förtjänar!!!:)

Bästa kramen och lyckönskningar till dig, Cia:)

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh så spännande!!! Och grattis till ett årsdagen!
Ha en fin helg!
Kram Susanne

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Grattis till Årsdagen och jag förstår att det inte råder beslutsfångest hos dig ;O)
Önskar dig en solig myshelg.
Kramizzar, Petra B.

Jess sa...

Vad spännande, tror bestämt att det snart är dags för ett besök!

Limetwig sa...

Gu va spännande, behöver du inte då nån som står i delen där uppe eller där nere då? ;) Verkligen kul, är så imponerad av människor som vågar satsa!
Ha en skön helg! Åse

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen! Grattis till ditt jubiléum. Vad roligt att utöka med barn också. Är så grymt nyfiken på butiken, vi kommer förbi någon dag, jag lovar. Ha en skön helg!
kram Lotta

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Grattis på 1 års dagen så där lite i förskott! Så kul att det går bra när man följer sina drömmar!
Skönt att du har övat hemma nu när deyt är dags att ta tag i rollen igen!
Hoppas att deu har en härlig helg!
Kramis Mimmi

Cia40 sa...

TACK, för dina alltid så positiva kommentarer!:):)
Du gör mig SÅ glad !:)

Trevlig helg:)
Kram Cia:)

promenader på landet sa...

Vad härligt att ha en egen butik! Grattis på 1-årsdagen! Kram från Maria

OlgaA sa...

Hej Cilla!


Så roligt att du hittade till min blogg! Älskar nya vänner och är mån om gamla ;)

Tack för komplimangen, jag tycker om att blogga, fast nu för tiden gör det inte så ofta som från början :D

Så kul att du tagit ett steg i ditt liv! Och inställningen är HELT rätt - om dörren stängs öppnas ett fönster där inne :))))

Ska följa dig, kramar Olg@

Mycket annat & lite betong sa...

Vad kul att du vågade sätta igång med din butik och att det går så bra att du redan kan utöka.

Lycka till med nya avdelningen!

Agneta

Hantverkarglädje sa...

Roligt och tack för kommentaren.
Du gjorde klokt som vågade dig på "eget" för man brukar ju ångra det man inte gjort.