fredag 23 april 2010

Ballonger, Jubileum & Fika

Ja så kan man lätt sammanfatta min dag..
1 år har gått sedan öppningen av min butik
& igår, idag samt i morgon bjudes det på fika
& minst 10% på allt i butiken..

Har även premiär öppning på ovanvåningen..
" Bara för Barn "

Sortimentet kommer utökas inom kort
då mer är på väg in...

Nymålad dörr!! Denna var mossgrön innan...
Kanske inte riktigt jag.. Hmmm.. hihihi


Här kan alla barn sitta & rita då mamma handlar..
Fiffigt?? fniss





Inte så lätt att få till bilderna men jag
hoppas ni kan få en liten överblick!!!



Himla tråkigt väder idag tyvärr, jag
hade gärna velat ha dörren öppen...
Vill önskar er en alldeles underbar helg!!!
Kram Cilla



9 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Ser jätte fint och mysigt ut. Roligt att få vara sin egen. Jag hoppas att jag någon gång vågar ta steget..

Lycka till idag på den 1års dag.
Kram anna

hemma hos lilla mej sa...

Grattis på 1års-dagen.Vad härligt.Fina bilder.Önskar dej en mysig dag kramar Rita ♥

Cia40 sa...

Hej min vän!!!:)
Snart står jag nog utanför din butiksdörr!:)Ser så inbjudande ut
med kaffe o dopp:):)
Tror inte jag klarar hålla mig därifrån,.....HÄRLIGT att se allt fint!:)

GRATTIS i stora lass!!!:)
Kram Cia:)

Vitt och Blått sa...

Grattis till ett år i butiken! Ser jättefint ut! Önskar en trevlig helg till dig också! Kram E

Jess sa...

Lycka till nu! Men jag vet att det kommer gå bra! Det är lika trevligt varje gång man kommer in i butiken!
kram

Limetwig sa...

Ses i morgon! Åse

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Grattis till 1 år med butiken! Roligt att se bilder, kul att det går bra för dig. Önskar dig en riktigt skön avkopplande helg!
Kram Lotta

Vita Falkens Lantliv sa...

Ett stort grattis och lycka till med "övervåningen" också!!
Ha en bra helg!
Kram Susanne

Lantliga drömmar sa...

Grattis till 1års jubileumet ! Ser ut som en väldigt fin butik. Nilla