lördag 10 april 2010

Nu skall ni få höra

vad min gulliga man sa till mig imorse
innan jag skulle iväg till butiken,

Mannen -Vad har du på dig?
Jag - En vår tunika!!!
Mannen svarar då lite småleende:

Du ser ut som en nyckelpiga som
varit på raveparty...

Vad svarar man på den då man har
nedanstående pricktunika på sig??
Nja så mycket svar blev det inte.. Fniss

Ikväll har jag låtit mig övertalas att ha
Tacobuffé till middag så det är väl till
att börja hacka grönsaker nu.. #ler#

En underbar fortsättning på helgen till er alla!!
Kram Cilla

8 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

*skrattar*
Vilken härlig kommentar! Eller kanske inte ;))
Vi hade Tacos i onsdags, Prinsens födelsedagsval... kan säga att jag hackade rejält till hela släkten! Men gott är det! Är såld på ananas salsan!
Stor kram härliga du!
Mimmi

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Du får kort & gott säga att det är en tolkningsfråga *fniss*

Jag tycker tyget känns 70-tal. Vårtunikan är riktigt läcker kan du hälsa honom att jag tycker ;)


Tacobuffe åt vi igårkväll :)

Ha en skön kväll!
Kram kram

Jess sa...

En snygg nyckelpiga i så fall!
Ha en härlig lördagskväll med tacos!

Anonym sa...

*storler*
Vilken härlig kommentar!

Tacos! Mmmm! Va´gott!

Ha en bra kväll
Kram Lily

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha ja hur tar man det??? Dom är så charmiga och goa i sina kommentarer *S* Ta du det positivt vettja:)
Ha en super trevlig lördags kväll!
Kram Susanne

Nilla Q sa...

Ha, ha, den var bra!! Men jag slår vad om att det var den sötaste nyckelpiga han sett!

Trevli helg!

Kram Pernilla

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Hi, hi män är ju roliga....
Tunikan är jättefin! Hoppas ni haft en mysig kväll med taco m.m. Vi har haft grillpremiär med Marulk och färskpotatis, mums.
kram Lotta

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej Nyckelpigan, äähm Cilla menade jag, fniss. Härlig inlägg.
Önskar dig en underbar söndag.
P.s. förresten, vilka öppetider har du?...alla dagar eller bara lite då och då?
Efter morgondagens utställning har jag min fritid för mig själv igen ;O)och kan studsa runt, som en hummla, inte nyckelpiga, hihi.
Vårkram, Petra B.