måndag 12 april 2010

Måndag = Ledig

På måndagar har jag stängt i butiken &
håller fridag!! Nja fri & fri...
Bankärende & beställningar & hemmet
sköter ju inte sig själv ;0)
Förra veckan fick jag hem dessa tvålpumpar
till butiken & en fick följa med hem..
(Kan väl inte rekomendera något jag inte
testat själv.. fniss )
Vad jag missade i farten var att vi redan
har tvålpumpar hemma.. Hmmm
Då fick det bli en diskmedelpump då ;0)
Så nu pryder den vackert diskbänken...
Vilken underbar dag vi haft idag!! Tjohoo
Premiär fika i syrrans trädgård & denne
fick upp sina leggings till knäna och vevat
ner sitt linne, då syrrans 3½ utbrister:
- Cilla!! Man ser nästan dina boppar!!!!
- Se du moster tar inga chanser att missa
några vårsols strålar blev mitt svar blundandes
med nosen upp mot solen.. fniss...
Men visst är vårsolen UNDERBAR!!!!
Njut & ha det bäst!!!
Kram Cilla

10 kommentarer:

Madame Vit sa...

Tvålpumpen är riktigt snygg och stilren och viiiit =)
Jag trilskas verkligen med blommorna nu. Måste köpa näring till dem =(
Kram Fia

Jess sa...

Fin tvålpump! Jag har också en med diskmedel i köket. Praktiskt och snyggt!
Visst är det härligt när solen skiner!

Vita Falkens Lantliv sa...

Underbart med solen nu, klart man måste ta fram så mycket hud som är möjligt*S*
Ha en fin fin kväll!
Kram Susanne

Cia40 sa...

Tror inte någon är så vit som jag,
nästan genomskinlig..hihi
Så dina "spiror" är nog bruna om du ställer dig jämte mina:):)
Är ingen som orkar ligga i solen, men älskar den ändå !
Önskar jag kunnat komma till din härliga butik, och få se allt ditt fina!....Men jag är glad ändå för jag får ju se MKT fint här, när jag tittar in på din blogg,härlig
tvål/diskpump....:)
KRAM Cia:)

Hantverkarglädje sa...

Trevligt att du gillade min blogg trots att den är lite från det ena till det andra. Ha det gott. Kommer igen.

promenader på landet sa...

Hej goa bloggvän! Visst är vårsolen underbar jag njuter varje sekund jag tittar ut näsan! Må så gott och jättesnygg tvålpump! Kram Maria

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Här har vi också haft en underbar dag. Har jobbat med smyckestillverkning en stund sittande i en solstol på altanen, så härligt. Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Lotta

Levis o Vilda sa...

*fniss* boppar... barn är för härliga...
Kram Mia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Jag skulle nog inte klara av att ha butik eller jobba i en... skulle ha ett överfullt hem och tom plånbok... Öh fast det så är det ju redan...*asg*
Även bopparna behöver nog lite vår sol! *ler*
Kram vännen
Mimmi

homebylina sa...

Hej Cilla! Vad kul att du tittade in till mig så jag hittade dig :o)Så roligt att du driver en egen inredningsbutik, det måste väl ändå vara drömjobbet!? Och jag såg nog allt att du hade några dalahästar :o) Du kanske skulle vara sugen på att beställa mina till din butik...i så fall är det bara att du hör av dig :o)Ha det gott! Lina