onsdag 21 april 2010

NYHETER!!!

Japp det har jag hängt upp idag :0)
Ljuvliga sjalar från
Lilly of Sweden..
Bakom detta märke står
Trevliga Josefine Nilsson som
tidigare jobbat på OXXO Design..

Detta är deras första kollektion &
har redan väckt stort intresse...
Dessa två sjalar finns nu bla i min butik:
Vad tycker ni??
Kika gärna in på deras hemsida
Har ni några idér vad ni tycker jag
skall ta in så bara säg..
Om ni skulle vilja köpa något så
är det bara att höra av sig,
så kan jag beställa hem.. ;0)
Ang. mina förbaskade duvor så
har dom hållt sig lite gömda idag
pga dåligt väder..
För tidigt att göra utvärdering
på mina cyberspace aluminium-
folie figurer.. fniss
En skön osndag till er alla!!
Kramen Cilla


12 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hur härliga som helst!
Du kan skratta dig lycklig över att få omge dig med massa fint varje dag!
Ha en go kväll!
Stora kramar Mimmi

Cia40 sa...

Underbara sjalar!!!:)
Måste vara härligt att få plocka upp nyheter som kommer,och spännande!:)Det finns ju så mkt fint och det roliga är att det finns alltid något som man fastnar lite extra för:)......Fast jag hade nog fått problem, jag hade nog gillat allt!:)

Tur inte duvorna satte sig under ditt parasol nu när det regnade, fick lite Hitchock-tankar när jag läst ditt inlägg, tänkte på filmen
Kråkorna...hihi
Kram Cia:)

Jess sa...

Väskorna ser riktigt snygga ut!
Ska absolut se om jag hinner in om butiken en runda!!
kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Snygga sjalar, härlig lila färg.
Kram Anette

hemma hos lilla mej sa...

vad mycket snyggt.Underbara sjalar.Härliga färger.Önskar dig en fin kväll kramar Rita ♥

Limetwig sa...

olala :) de var snygga... får se om jag kommer in i morgon efter jobb en sväng!
Ha det bäst! Åse

Fröken Fräken sa...

Jag älskar sjalar! Tyvärr kan jag aldrig ha dem på mig, eftersom jag blir så varm (jepp, här har du en varmblodig typ) Så jag köper sjalar och hänger på krok.. hur knäppt är det?!

2BarnsMamman sa...

Väldigt vackra! En sån sjal skulle jag gärna hänga om halsen nu för att få lite vårkänsla!

Tack för din snälla kommentar hos mig! Stor kram

Vit som snö sa...

Tack För din söta kommentar!
Vilka ljuvliga sjalar! Det är en av mina svagheter faktiskt, har ganska många.... men det finns alltid plats för fler:)
Stackare med duvorna...jag tycker inte heller om dom, skräpfåglar om du frågar mej!
Kram Cilla

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Vilka fina sjalar, så roligt att sälja så mycket fint. Lycka till i kampen mot duvorna! Här har vi skator att fightas emot. Ha en fortsatt bra vecka!
kram Lotta

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Härliga färger, fina sjalar.
Cyberspace-alufigurer...hmmm, fiffig idé må jag säga ;O)
En fladdrande Fågelskrälle som ser rolig ut skulle också irritera duvorna, de gillar inte okontrollerade rörelser.
Ha en solig dag, Kramkram Petra B.

Linda Rö sa...

Jag älskar oxå själar men jag kan inte bära dom.. Känns som om jag få panik ;-) men dom är fina att titta på!
Ha en underbar söndag!!
Kram