måndag 19 april 2010

Man måste...

ju förnya & utveckla både sig själv &
i mitt fall även sortimentet i butiken,
Som jag skrev i förra inlägget öppnar jag
nu även en leksaksavdelning & med
i en av dom kommande leveranser
finns även dessa muggar:

Tyckte dom var lite roliga...
Så mycket kul dom har på:
Vilken skön helg vi haft..
Vi var på kalojs i fredags och lördagen
bestod av småplock & äpplekakebak,
För att inte göra så stora förändringar
ang nya lekar här hemma kom familjen
även denna helg på en lek...
" Pricka pappa i soffan från rummet med
2 strumpor formade som en boll "
Jag förstår om ni virrar på huvudet och tänker
È dom kloka???? Det gjorde jag....
Men jag kan garantera att det jublades och
skattades av lekgänget... Hmmm
Idag skall vi lämna vår bil på service &
visst är det något av det tråkigaste som
finns att lägga pengar på???
Önskar er en ljuvlig måndag!!
Kramen Cilla


8 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg..
Hittade ju en fin blogg genom den :-) Skall kika lite till här nu..

Ha en bra dag..

Kram Mia

Cia40 sa...

Underbara muggar !:)
Är säker på att din leksaksavd.
kommer att bli så fin....:)
Det finns ju så mkt fina leksaker,
som man även kan använda till att pryda lite här o där med...hihi.
Ser framemot att få titta in på
denna avdelning när den öppnats :)

När man läser dina grabbars lekar, blir man så glad, jag önskar ibland
tillbaks till tiden mina var mindre och bodde hemma, och det charmiga "buset" som var,
saknas.....:)

Största kramen Cia:)

Limetwig sa...

Ni verkar ha det väldans kul hemma hos er :) Uppfinningsrika killar!

Ha en skön vecka, kul med leverans... Åse

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Varsågod vännen! Det gäller att ha ögonen med sig när man kollar runt i blogglandia *S*
Inser vad jag har att vänta här hemma när bustrollen växer upp...
Samma situation här som hos dig... tre mot en...
Krammis Mimmi

Jess sa...

Muggen med champagne skulle passa mig! ;)
Visst är det tråkigt att lägga pengar på något som inte syns och som man inte kan dekorera med eller ha på sig! :)
kram

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Fniss, Kram Petra B.

Vita Falkens Lantliv sa...

Det blir inte roligare än man gör det till;) Jag tycker den leken verkar väldigt intressant*S* Håller med dig om att lägga pengar på bilen är göööör trist!
Ha en skön kväll!
Kram Susanne

Hanna sa...

Låter som en bra helg.
Kram
Hanna