torsdag 29 april 2010

Har inte

glömt er rara vänner ;0) Ville bara säga ett snabbt hej &
att tiden ibland inte tycks räcka till för allt man önskar..
Gårdagens shopping blev merän lyckad & sanna mina
ord: Efter den 7 Maj skall jag visa er något vackert!!!! fniss

Prio nr1 var saker till Zedric igår men då detta var avklarat
var det fritt fram för övrig shopping tjohooo!!
Blev bla en svart/ vit randig klänning till mig & en ljusgul/vit
kritsträcksrandig skjorta till mannen..

Idag har jag haft en liten hetsdag..
Morgonen började med frulle med en vännina
för att där efter köra i Trelleborg
väl hemma var det dax för slutklämmen på
deklarationen.. För att sedan kasta mig på
hojen till butiken ( hade då glömt min lunch)
Väl hemma nu ikväll fick det bli hämtemat.. ;0)
Skall ta en sväng i tvätthögen nu innan soffan
ropar mitt namn..

#LER#
På tal om att ropa mitt namn kan jag tala om
att på Ica igår packade dom upp nybakade
wienerbröd precis när jag gick förbi...
Kunde jag motstå????????????
Vad trodde ni???
Med 4 st i påsen skuttade jag glatt ut
(nej, alla var inte till mig, Familjen fick smaka)

Jag tittar in till er imorn & önskar er nu
en alldeles underbar afton!!!

Kramen Cilla

4 kommentarer:

Jess sa...

Ha själv en härlig kväll. Föratår attt du inte kunde motstå de nybakade wienerbröden!
kram

Limetwig sa...

Mmmm nybakade winerbröd :)Sådär färska så de trillar sönder mmmmm!
Projekten blir nog klara till helgen, I´ll let you know later!
Hoppas kvällen i soffan var skön!
Åse

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Detsamma, ha en jättetrevlig valborgsmässoafton!! :)

Kram kram
Linda

Linda Rö sa...

Ska bli spännande att se den 7 maj!!!
Ha en underbar Valborg!!
kram