torsdag 8 april 2010

Nya utemöbler &

lite till blev det igår då lill Z och jag var i
Malmö.. Vilken lyx dag jag hade igår,
jobba mellan 10-13 och sedan hela em
med shopping!! Tjohoo
Förvånadsvärt avslutade vi em med
korv & mjukglass på Ikea.. hihi
Nedan visas lite av gårdagens fynd: Kan meddela att det mest färgglada vi
fick med hem var påsen från Stadium
& BR!! hihi
Som sagt var det utemöbler som stod
först på listan & valet var inte lätt men
det slutade med detta:


Insåg när vi kom hem att bordet var
toklitet & vi behöver ett till...
(Så synd.. då måste jag åka dit igen!! hihi)
Hittade inga dynor jag föll för så det får
också bli ett kommande projek :0)

I bakgrunden ser ni en skymt av dom
nymålade dörrarna (projek som just nu är halv
färdigt) Tänkte visa er en del rapport imorn!!!

Önskar er alla en ljuvlig tordag!!

Kram Cilla

12 kommentarer:

Madame Vit sa...

Fina möbler du hittat =) Den som ändå kunde åka till Ikea och bara gåååååå =(
Spännande med dörrarna!!
Kram Fia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Möblerna är jätte fina, ska själv åka dit en dag och kolla, såg en stol som jag kan tänka mig.
Inget fel att få en extra runda dit...

Ha det gott
Kram Anna

Anonym sa...

Cia40:)
Stig tackar o bockar !!!:)
TACK även från mig, blir så glad över din härliga kommentar!:)

Nu sticker mina Ikea "antenner"
ut, blev ju sugen nu och vill oxå dit för att shoppa!:)

Kram Cia:)

PS. Det har varit svårt för mig att kunna kommentera här, provar
nu genom att skriva anonymt...:)

Änglarnas hus sa...

Hallojsan vännen!!

Vilka fina utemöbler du fick tag i..och "så synd att du är tvungen att åka tillbaka""..host, host..fniss..
jag brukat tom planera att glömma något för säkerhets skull..hihi..

Ha en mysig torsdagskväll!!

Kramis Sanne..

Tess på Tilda och Mamma sa...

Fina möbler, så underbart det ser ut med vår här i norr är det värre med vårtecken ok det smälter men snövallarna är fortfarande över staketen. Fin blogg du har, kika in till mig det är tävling pågång.
KRam Theres

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej vännen! :)

Vilka fina utemöbler, synd bara att det blir en vända till, till IKEA. Du kanske kommer hem med något mer fint, brukar bli så när man går på IKEA att man köper mer än man tänkt. Om inte så finns där ju god billig glass!! :o)

Kramar Linda

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Fina utemöbler du hittat. Nog dax för ett ikeabesök snart igen!
Roligt att du gillar MAIdesigns smycken m.m. Maila eller ring bara till Mia om du är intresserad av att sälja.
Tack för att du tar dig tid och kikar in hos mig och lämnar så snälla kommentarer.
Ha en mysig fredag och en skön helg!
kram Lotta

Vitt och Blått sa...

Vad mycket fint du hade hittat!! Ljuvligt vitt på första bilden och fina möbler också. Härligt med en riktig shoppingdag. speciellt när man kommer hem och har hittat det som man tänkt sig! :)

Kram E

Boviksmarinan sa...

Hej!!
Vad kul med en ny besökare på min blogg. Ser att du är från härliga skåne. Vi har stuga nere i Blekinge & jag längtar dit med vi har 140 mil dit numera. Vi fortsätter ses på bloggarna:-). Var har du för butik?
//Kramis L

Lilla gårdshuset sa...

Halloj!

Tack snälla för din kommentar på min blogg. Jag blir glad:).

Fina trädgårdsmöbler. Jag skulle också behöva nya.

Kramis/Heléne

Hannis sa...

Hihi, det där med bordet gjorde du med flit så du får åka igen*skrattar*
Det var en fin grupp tycker jag!

Själv letar jag efter bord som man hänger på balkongräcket...
Hittar det inte någonstans!
Men jag ger mig inte=))

Kram Hannis

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Alltid kul med en rejäl shoppingrunda. Nya IKEA är jätte roligt att nosa runt bland sakerna.
Jag rusade bara in för att hämta en ny diskkorg till köket och kom hem med ett underbart nytt klaffbord med 6 lådor i till köket och en ny soffa till vinterträdgården. Korgen som skulle kosta 24 kronor glömnde jag däremot, hahahahahahaha.
Sedan dess få jag bara gå ditt guidad av gubben min, fniss.
Kram, och trevlig helg, Petra B.