onsdag 14 april 2010

Har nu bestämt mig...

För vilken färgton det skall gå i på
vår balkong i vår/sommar..
Det blir överraskande:
Vitt & Grått
Förvånad??
( Det är inte min omgivning.. fniss)

Igår var min snälla syster i Malmö
på shopping & fann dessa dynor till
utestolarna :
Har sedan planer på att själv sy
ryggstödskuddar...
Hmm.. få se hur det går!?

Idag har jag suttit en del i solen
& nog drar det lite om kinderna..
HÄRLIGT!!!
För visst känner man sig lite
piggare när man ser sig i speglen
med lite färg??

Mys lill Lördag till er alla!!

Kram Cilla

11 kommentarer:

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Blir säkert snyggt med kuddarna.
Nu är jag avis att du fick sitta i solen idag, själf vill jag gå en promenad under lunchrasten, men vi blev inkallad till ett möte i stället....så var det 9 timmars non-stop-job.
Ska nu till trädgårdsföreningen och byta sticklingar ;O)
Trevlig kväll, Kram Petra B.

Jess sa...

Vitt och grått är alltid snyggt!

Vita Falkens Lantliv sa...

Stor skillnad på hur man känner sig om man har fått lite sol på näsan!!! Blir nog snyggt med grått och vitt på balkongen, alltid fräscht!
Kram Susanne

Anonym sa...

Hej! Tack för titten hos mig. Kul att du hittade dit. Grått och vitt är alltid snyggt. /Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Vad gott med lite färg .Man kännersig både piggare och fräschare.Vitt och grått är snyggt ihop.Kanske vi kan få se lite fina bilder när det blir klart!!!!!Önskar dej en skön kväll Kramar Rita !

Cia40 sa...

Längtar till, att få se bilder från din fina balkong!:)Grått o vitt är o blir alltid bra, så nu ser jag framemot härliga bilder som alltid!:)
Här hemma blir det förmodligen färgerna rött o vitt, vilket inte är någon
överraskning....:):)

Bästa kramen
Cia:)

PS.Ska sätta in någon "naturbild"
ifrån badrummet snart....hihi

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vitt och grått mycket snyggt, mig gillar....Här blir det nog svart och vitt, var roligt att man har sina små känslor för hur man vill ha det.
Ser fram emot att få se din balkong.

HA det gott
Kram Anna

Hannis sa...

Här har jag fått mest färg på just näsan!!
Ser ut som ett stopplyse=))

Härligt med planer för balkongen!
Låter fint med grått tycker jag.

Kram Hannis

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vitt och grått kan aldrig bli fel ;) Snyggt tycker jag!

Vädret är såå ljuvligt och solen värmet gött, bäst att njuta så länge man kan för snart vänder det!!

Kram kram

Lantliga drömmar sa...

Sa själv till maken att trädgårdsmöblerna behöver slipas och målas om. Maken undrade då i vilken färg men i samma andetag svarade han själv - det blir väl vitt, suck. Ha,ha han har det inte lätt. Nilla

Limetwig sa...

Själv kör vi vit, blått och rött, älskar ju den marina stilen...hihi
Det är SÅ underbart nu att njuta av solen och den första "brännan".
Ha det bäst! Åse