tisdag 6 april 2010

Ljuvliga vår med dess

tillhörande vackra penseér!!
I fm när jag var på Ica & fyllde min rullande
matkorg med diverse & var på väg ut ser
jag skylten "ta 2 betala för 1" på alla
blommorna!! Tjohoo tänkte jag!!
En hel kartong (24 st) stora penseér för
50 kr!!!! Snacka om fynd!!
Taget tänkte jag och vandrade åter mot
kassan.. Vad jag däremot glömde i fyndets
hetta var att jag var gåendes utan cykel till
affärn...
Inte för att vi bor så långt ifrån men kan ni
se mig.. En stor handväska, 2 matkassar &
ett flak blommor!!??? Hihihi
Nåja vackert blev det på både balkongen &
i krukorna utanför butiken :0)
Bilden är tagen på mina rör utanför butiken
i fjol!!!

Bara jag som tycker det varit en konstig
dag idag?? Kändes som söndag igår &
idag som Onsdag????

Mys kväll till er alla!!
Kram Cilla

11 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Men vilket fyndarpris! Här har de än inte börjat sälja penseer, det är lite väl svat här fortfarande. Jag är annars precis likadan, du skulle se vilka mängder jag kan last på min cykel bara jag vill.. Har cyklat med en stol bla!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Penseerna var väl värd besväret ;O)
Du har i.a.f. lyckats kånka hem allting. Var har du butiken? Vellinge? Ska ditt snart...kanske passar jag på och titta in i butiken din.
Har dålig orienteringssinne, ligger det nära torget, hihi?
Kram, Petra B.

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahah ja inte hade du det så lätt kan jag tro:) Men det är värt besväret när man shoppar roliga saker!
Trevlig kväll Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vad gör man inte för vackra blommor! Är sugen på att köpa hem ett gäng penseer till... mannen tyckte dock att de 30 jag satt räckte...
Visst blir man förvirrad av helgdagarna, men goa dagar är det!
Kram Mimmi

LOTTAS HOME sa...

Hi, hi det hade varit roligt att se hur du kom hem vännen!
Visst blir det härligt vårigt med penséer, och vilket fynd.
Ha en skön vecka!
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Hej goa bloggvän! Vilket fynd och vilka vackra Penséer! Må så gott i veckan! Kram Maria

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det var ett helt ok pris, inte dåligt. Mcket snyggt i krukorn. JAg håller med dig visst har det änts konstigt både idag och igår....men det var skönt att vara ledig.

HA det gott
Kram Anna

Sköna o Gröna Ting sa...

Men det är bannimej värt slitet och kånkandet.., det är ju så uppiggande med alla dessa små penseér och jag undrar om man kan ha för mycket av dom?:)))

Japp.., jag kan faktiskt se dig Cilla, balanserandes med alla kassar och dom ömtåliga blommorna i flaket, duktig tjej som tog dig hem!!!!

Hoppas du får en ljuvlig dag...
Kram
Marianne

Cia40 sa...

Värt allt slit, när det blir SÅ fint!!!:)
Blommor förgyller och man mår bra av alla dessa små härliga penseer i krus:)
Kram Cia:)

Så glad att du tittade in hos mig:)

Änglarnas hus sa...

Ja du det var ett fynd pris!! Fnissar åt din fyndyra och glömskan..har gjoort en liknande sak då jag köpte ett stort bord på IKEA på rean och glömde att jag körde lillbilen ..hihi.. du skulle se hur förvånad jag blev när den inte fick plats i bilen!!

Ha det gott!! Kramis Sanne!!

Limetwig sa...

Känns igen... det har man vatt med om nån gånger! Ha det bäst! Åse