tisdag 27 april 2010

Det händer inte ofta..

Att jag svävar ut & köper något
som inte går under ramen svart,vitt & grått
men ibland slår jag till och skojar till det (fniss)

I detta fall har jag festat till det med
blåa penséer som hamnade i en zinkkruka
på balkong bordet :0)



Sist jag var på stoff & stil hade jag
bestämt mig för att köpa en grå & vit
prickig vaxduk...
Det hade fler än jag gjort kan jag informera..
Grrrr
Tyget var slut och kommer inte in förrens i
slutet av Maj...
Men det ena utesluter inte det andra.. hihih
Köpte ett svart/vitt nu och när det andra kommer
in får jag köpa det med & ha att byta med..
Ibland bara allt löser sig.. fniss
Just nu spelas det bandy INOMHUS!!!!
Grrrrrrrr.......
Imorn skall jag & min svägerska till
Malmö för att shoppa bla paketer till
Zedric som fyller 8 år nästa vecka,
Kan informera att ett UTE bandymål
står först på MIN att köpa lista..hihihi
Ljuvlig afton till er alla rara!!
Kramiz Cilla

15 kommentarer:

Vit som snö sa...

Jamen omväxling förnöjer:) Blått o zink är ju vackert ihop! Fast jag känner igen mej, satsar oftast på "säkra kort".
Ha en fiin kväll! Kram Cilla

Jess sa...

Fint med den svar och vita duken och extra fint blev det med den blå blomman!
Lycka till med shoppingen i morgon!
kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vad vackra penseer jag älskar blå blommor:)
Ja du, jag förstår om du tänker köpa ett bandymål för utomhus spel *S* känns ju sådär skoj när dom håller på inne;)
Ha en fin fin kväll!
Kram Susanne

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen! Här är en till som fastnat för vaxduken hos Stoff & Stil. Blå och vit prickig har jag på mitt ena utebord.
Visst blir man tokig ibland på bandyspelandet inne, min stora kille har mål på sitt rum, men snart åker de ut.
Ha en underbar vecka!
Kram Lotta

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Låte som en aldeles perfekt present! *skrattar*
Så trist när man bestämt sig för att köpa ngt och så är det slut!

Ha en go kväll!
Kram Mimmi

OlgaA sa...

Såååååå vacker lilla blomma det var!!! Rart!

Full fart där? ;)

kramar Olg@

Cia40 sa...

Tycker det blev så fint med den blåa vackra blomman!:)
Pryder sin plats på den svart/vita prickiga duken :)

Innebandyn låter som något mamma gillar..hihi
Ha en härlig tripp till Malmö och hoppas du hittar mkt fint, + ett
hockeymål...hihi

KRAM bästa du.....Cia:):)

2BarnsMamman sa...

Jag tycker den svartvita var snygg och det är ju som du säger ett säkert kort :) Sen kan det ju vara kul med en färgklick ibland.

Hoppas du har en fin vecka! Kram kram

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vet inte hur många gånger jag har tittat på det prickiga vaxtyget....vet inte var jag ska ha det någonstans..

HA det så roligt med shoppandet
Kram Anna

Linda Rö sa...

Tycker oxå att den svart/vita duken var urläcker..

Innebandy inne låter snäppet värre än vad vi gjorde när vi var små.. HANDBOLL inne *ler*

Jag tränar mkt för att jag måste försöka se vältränad ut när jag blir PT - även om jag inte vill se piffig ut.. *ler* Vad tränar din man för något?
Kramar

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Dejavu...när jag ser duken, hihi, allt kommer igen och om igen.
Kan det vara så att det påminna mig om en nyckelpiga, FNISS
Kramizzar, Petra B.

hemma hos lilla mej sa...

Fint det blevmed den svart/vita duken oc blå blomma.Lycka till med soppingen idag.Önskar dej en skön dag kramar Rita ♥

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej svejs i vårstimmet.....
Tack snälla för din underbara hälsning hos mig, jag blev glader:)
Här hemma är det VÅR så det står härliga till.., lerig hela jag och ryggont efter allt grävande men jisses vad roligt jag har!!!!!

Duken var läcker, gillar prickigt!!!!
Blå penseér blev det här oxå i år....

Hoppas du har massor med tid att njuta av våren....
Kram kram
Marianne

Limetwig sa...

Gillar duken! Smart drag att handla denna tills det andra kommer in...:)
Ha det bäst! Åse

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad fint du planterat och piffat till det på balkongen/bordet!

Kika in hos mig för du fått en award av mig! :)
Kram kram
Linda