fredag 9 april 2010

Spana in " nya " hallen...

Minns ni våra " ful " dörrar?? Om inte väldigt
bruna och trista.. Projektet är inte avslutat
men har nu kommit en bit på vägen med min
rollning..
Vad tycks?? Tadaaa!!!




Vilket lyft det blivit :0) Vad jag däremot
nu kommit på är att vi har 2 ful dörrar
till i vårt sovrum och 1 vit fin,
Alltså har jag 3 dörrar plus en vända till
på ena halldörren kvar!!!!
Jaja det blir när det blir....
Vill tacka så mycket för alla rara kommentarer
jag får från er samt tacka alla gulliga som vill
följa min blogg :0)
Vill även passa på och önska er alla en
underbar helg med förhoppningsvis
lite sol & vårkänslor!!!
Sköt om er..
Kram Cilla








17 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilken SKILLNAD! Bra jobbat!
Kan tänka mig att det har blivit en mycket ljusare känsla i hallen.

Hoppas att du får en härlig helg, här skiner solen nu och jag ska ta mig en promenad och se om jag kan få lite prickar på näsan *ler*
Kram Mimmi

Lantliga drömmar sa...

Önskar dig också en riktigt skön helg ! Nilla

Unknown sa...

Det blev ljust och fint!
Ha en jätteskön helg!
Kram Anna

Vitt och Blått sa...

Blir verkligen skillnad med lite vit färg! Underbart! :) Trevlig fredag och helg! Kram E

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint det blev !!!!Tänk vad det gör med lite vit färg.Önskar dej en härlig helg vårkramar Rita ♥

Nettan sa...

Så snyggt, ljust å fräscht! Kan verkligen göra enorm skillnad med lite färg!! Ha en fin helg!
Kram Nettan

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad snyggt det blev, vilket stor skillnad!

Tänk vad lite färg kan göra :)

Kram kram

Mycket annat & lite betong sa...

Hej!
Tack för tipset med rollning av dörrarna! Och nu när jag ser resultatet känns det nästan som att jag kan komma igång med mina halldörrar.

Trevlig helg!
Agneta

Lily sa...

Ljust och fint!
Vitt är magiskt ;-))

Ha det gott
Kram Lily

Fröken Fräken sa...

Vitt kan ju aldrig bli fel! Visst är det märkligt hur piffande kan leda till än mer piffjobb? Men nu är du ju varm i kläderna så det är väl bara att fortsätta att rolla!

Vita Falkens Lantliv sa...

Men hallå!!!! Hahaha här snackar vi skillnad;) Cilla, jag säger bara det får ta den tiden det tar, MEN det blir SKIT bra!!!!!!
Ha nu en skön helg!
Kram Susanne

Jess sa...

Blir verkligen fint med vita dörrar!
Ha en härlig helg!

VITA NYANSER sa...

Tack för din goa kommentar hos mig! Såååå snyggt det blir! Tänk vad man kan åstadkomma underverk med en roller och lite vit färg! Bra jobbat!

Ha en skööön helg!
Kram L-L

Jess sa...

sv: Vad roligt att jag finns på din lista! Om du vill läsa mer om EK så scrolla ner till etiketter och gå in på Egoistiska kollegan! ;)

Godastunder-tokigaidéer sa...

Härligt, vilken skillnad det gjorde, så ljust och fint. Tack till vit färg och lusten att förändra. Man blir så glad för att göra små ssakerna och att kunna anv det man har.

Ha det bäst
Kram Anna

Cia40 sa...

SNYGGT o fräscht!!!:)

Härligt vad färg kan göra,både för
dörrar och "själen" :):):)
Det blev SÅ fint!:)

Trevlig helg, kram cia:)

Hanna sa...

Ha en bra fortsättning på helgen!
Kram
Hanna